כניסה
המכללה האקדמית בית ברל > על המכללה > חדשות > מגמה חדשה של בוגרי מרכז בובר, בתכנית לתואר שני בניהול וארגון מערכות חינוך

מגמה חדשה של בוגרי מרכז בובר, בתכנית לתואר שני בניהול וארגון מערכות חינוך

השנה (תשפ"א) נפתחה מגמה חדשה בתכנית לתואר שני בניהול וארגון מערכות חינוך.

בשיתוף פעולה עם מרכז בובר לחינוך דיאלוגי ותנועת דרור ישראל, מגמת "ניהול ועיצוב מערכות חינוך בלתי פורמאליות-קהילתיות" מציעה לאנשי חינוך בוגרי התנועה פיתוח מקצועי ואישי כתשתית לתפקידי הובלה וניהול בשדה החינוך בכלל ובשדה החינוך הבלתי פורמאלי-קהילתי בפרט. בהתאם למטרות תכנית האם, מטרות המגמה כוללות גיבוש תפיסה חינוכית-ערכית ומתן כלים למימושה בשדה החינוכי, קידום מיומנויות אקדמיות-מחקריות כתשתית להעמקת החשיבה, הבנת המציאות וניתוחה כתשתית לקבלת החלטות מושכלות ואפקטיביות, ופיתוח מנהיגות חינוכית ערכית שמחוללת שינוי חברתי.

מגמה זו מתמקדת בפיתוח החשיבה וכלים מקצועיים לסלילת נתיבי פעולה של בוגרי התנועה בשדה הניהולי החינוכי תוך מתן דגש על הקשרים קהילתיים ובלתי פורמאליים. 

השנה נרשמו למגמה 27 סטודנטים. המגמה משלבת קורסים הנלמדים יחד עם הסטודנטים בתכנית האם ורכיב ייחודי שמותאם הן לאופני הלמידה השיתופיים הנהוגים במרכז בובר לחינוך דיאלוגי והן תכנים ייחודיים הרלוונטיים להקשרים קהילתיים ובלתי פורמאליים.

פתיחת מגמה זו מצטרפת למגמה מתמשכת להעמקת השילוב של מרכז בובר לחינוך דיאלוגי ביחידות שונות במכללה. למשל, שילוב סטודנטים של מרכז בובר בתכנית המצוינים החדשה במכללה ("מעוף"), קורסים משותפים עם לומדים ביחידות אחרות (חוג להיסטוריה, חינוך בלתי פורמאלי) ופתיחת קבוצה חדשה במרכז בובר, עבור סטודנטים שאינם בוגרי התנועות.

תודה, הבקשה נשלחה.
מתעניינים בלימודים?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.