כניסה

בין רב-לשוניות לאוריינות: סדנת מומחים מובילים מבריטניה וישראל

בתאריכים 25-26 בנובמבר 2019 התקיימה סדנה דו-לאומית בחסות ובתמיכת קרן החינוך לידידי ישראל.
קבוצת לימודים אקדמית בנושא ישראל והמזרח התיכון, הפקולטה לחברה ולתרבות במכללה האקדמית בית ברל. 

את הסדנה הגתה ויזמה פרופ' ענת סטבנס מהחוג לאנגלית בפקולטה לחברה ולתרבות, בשיתוף פעולה עם פרופ' ג'ולי דוקרל מהמחלקה לפסיכולוגיה של UCL בלונדון. הסדנה התקיימה בבית ברל בהשתתפות מומחים מאוניברסיטת UCL, EXETER, READING, OXFORD, SUSSEX ו- BATH שבבריטניה ומומחים מאוניברסיטת תל-אביב, בר-אילן, העברית בירושלים והמכללה האקדמית בית ברל.

מטרת הסדנה: הייתה להפגיש קבוצה רב-תחומית של מומחים חוקרים מהמובילים בתחומים מבריטניה ומישראל על מנת להתמודד ולדון עם האתגרים המרכזיים שהרב-לשוניות והאוריינות בחברה רב-לשונית מציבים בפני מערכות החינוך. במרכז הסוגיות עמדה השאלה כיצד ניתן לגשר הן במחקר והן ביישום בין תחומי דעת ליבתיים – אוריינות ורב-לשוניות - בחיי הילדים כאשר תחומים אלה שומרים על מסורת חד-לשונית וחד-צדדית בהתפתחותם.


תודה, הבקשה נשלחה.
מתעניינים בלימודים?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.