כניסה
המכללה האקדמית בית ברל > על המכללה > על אודותינו > כתבות ומאמרים > ניוזלטר - מה קורה במכללה @ברל > גיליון 55, אוקטובר-נובמבר 2019 > ברכות: פרסום מחקרים, מאמרים והודעות מינוי במכללה האקדמית בית ברל

ברכות: פרסום מחקרים, מאמרים והודעות מינוי במכללה האקדמית בית ברל

המכללה האקדמית בית ברל מברכת את הסגל האקדמי של המכללה על שלל הפרסומים האקדמיים השונים:

ספטמבר 2019, ד"ר דן גבע
The ethics lab guidebook | Dan Geva

ספטמבר 2019, ד"ר אורן ארגז
גיליון מס' 15, תשע"ט, כתב העת הרב-תחומי לחינוך חברה ותרבות 
מאמרו של ד"ר אורן ארגז: "המוח החברתי-רגשי בכיתה והשלכותיו לגבי מיינדפולנס בחינוך"

ספטמבר 2019, ד"ר ראג'ח שרקייה 
5 פרסומים בעיתונות בינ"ל 

אוקטובר 2019, ד"ר אורית אבוהב
בחוברת החדשה של כתב העת הבין-תחומי במדעי החברה "מגמות", כר' נד(1), מאי 2019 
מתפרסם מאמרה של ד"ר אורית אבוהב: "הידע האנתרופולוגי ורתימתו לבינוי האומה: הפרויקט הציוני ומדינת ישראל, והמהפכה הכמאליסטית וטורקיה"

אוקטובר 2019
החוברת החדשה של כתב העת "מפגש לעבודה חינוכית סוציאלית" כר' כ"ו (48), תשע"ט, נערך על ידי ד"ר טלי היוש, מרצה במכללה האקדמית בית ברל,  ופרופ' מאיר טייכמן.
הגיליון מוקדש לנושא: "תרבות הפנאי של ילדים, בני נוער, וצעירים בישראל". 
מספר מאמרים בחוברת זו נכתבו על ידי מרצים נוספים המלמדים במכללה: 
  • תרבות הפנאי של ילדים, נוער וצעירים בישראל: הגדרות ואתגרים / טלי היוש
  • פנאי של מתבגרים ערבים: האם המגדר קובע? / טלי היוש (נכתב עם פאדיה נאסר-אבו אלהיג'א)
  • קול ההורים: המשמעות של פעילות פנאי לילדים ולבני נוער עם מוגבלות ותרומתה / חגית קליבנסקי, אורית גילור ודרורה כפיר
  • שחמט כפנאי רציני והקשר ליכולת עיכוב תגובה של תלמידים עם ADHD ובלעדיו / שחר גינדי

בחוברת החדשה של כתב העת "עיונים במינהל ובארגון החינוך", 36, תשע"ט, 2019 התפרסם מאמרו של פרופ' יזהר אופלטקה, המלמד במכללה האקדמית בית ברל (נכתב עם ד"ר יוסף חמודה): תהליך הפרישה המוקדמת בקרב מנהלי בתי ספר ערבים בישראל.

בחוברת החדשה של הרבעון לחקר הלשון העברית והתחומים הסמוכים לה "לשוננו", פא, תשע"ט, מתפרסם מאמרה של ד"ר ורד סיידון: "על התנודה הסמנטית מן הבינה אל הרגש בפעלים שכליים בעברית החיה".


תודה, הבקשה נשלחה.
מתעניינים בלימודים?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
9121*
 
9121*