כניסה

תוצאות למידה

מהו ההבדל בין המטרות, "הסטודנט יבין את ההבדל בין שיטות ממשל", לבין "הסטודנט יזהה בהצגת חקר מקרה שלטוני, מהי שיטת הממשל הנהוגה בו"? ומהו הקשר בין המטרה השנייה לתוצאות למידה (Learning Outcomes)? על כל אלה למדו המרצים בפקולטה לחינוך בסדנאות המתקיימות כחלק מן ההיערכות לפיתוח תכניות לימודים חדשות לקורסים.

את הסדנאות העבירה ד"ר נוע רגוניס, ראש המרכז לקידום ההוראה, והשתתפו בהן מעל 100 מרצים. במהלך הסדנאות עמדו המשתתפים על הקשר בין ניסוח תוצאות למידה לתהליך הבנאום בהשכלה הגבוהה העולמית. בסדנאות נבחנו עקרונות יסוד של ניסוח תוצאות למידה (גם ביחס לטקסונומיה של בלום), והוצגו דגשים ביחס להתאמת דרכי הערכה חלופיות לתוצאות הלמידה. במהלך הסדנה המרצים פיתחו תוצאות למידה לקורסים שלהם ובחנו את אלו של עמיתים. במהלך הסדנאות התעוררו דיונים פוריים על דרך הגדרת תוצאות הלמידה והמהות שלהן, דבר שמאפשר חשיבה מחודשת ומעמיקה על תכנון הקורסים.

חומרי הדרכה אפשר למצוא באתר המרכז לקידום ההוראה.

 
תודה, הבקשה נשלחה.
מתעניינים בלימודים?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.