כניסה

עדי הרץ בר נחום

כמורה לאמנות בחטיבת הביניים בשער הנגב, התכנית לתואר שני בחינוך לאמנות הרחיבה את המסד התיאורטי של עבודתי, אפשרה לי לחקור את ההוראה שלי ולפתח אותה. התכנית תרמה להעשרת הידע המקצועי שלי, להרחבת שיטות ההוראה ולעניין מחודש במקצוע, שבעקבות התואר התרענן מאוד.

בעבודת הגמר היישומית עסקתי בפיתוח חשיבה ביקורתית כלפי דימויי ילדות מצולמים באתרי שיתוף תוכן. התלמידים עבדו באתר פייסבוק כיתתי ויצרו בו דימויים המבטאים את המושג "ילדות מאושרת" עבורם. בחנתי את הדימויים לאור ילדותם בגבול עוטף עזה, ולאור דימויי הילדות אותם הם חווים באתרי הרשת ובמסכים אחרים. בעקבות העבודה הוזמנתי להציג בלונדון הרצאה בנושא: "פרויקט החלפת ה"לייק" בשיעורי האמנות", פרויקט שפתח את המערך אותו תכננתי במסגרת עבודת הגמר היישומית. כמן כן, בשיעורים שהעברתי צפו אורחים מסינגפור וארה"ב שבאו ללמוד על שיטות הוראה אחרות המשלבות טכנולוגיה. מאז שסיימתי אני ממשיכה להיעזר בכל אשר למדתי בפיתוח תכניות חדשות.

עדי הרץ בר נחום

     

מתוך עבודת הגמר, עבודות תלמידים על ילדות מאושרת. ילדים משלבים בו-זמנית תכנים וזהויות לוקליים מהחברה הספציפית שבה הם גדלים עם תכנים וזהויות של תרבויות אחרות, באמצעות תהליכים המתאפשרים בעידן הדיגיטאלי (למיש, 2006).

 
תודה, הבקשה נשלחה.
מתעניינים בלימודים?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.