כניסה
פרטי התקשרות
כתובת
שעות קבלה
טלפון
דואר אלקטרוני

אנה סנדבק, ד"ר

תחומי מחקר

  • ​התפתחות הכתיבה בגיל הרך
  • קידום אוריינות בגיל הרך
  • אוריינות ודו-לשוניות
  • התפתחות היכולת לספר סיפור

קורסים

  • ​ניצני אוריינות ורכישה השפה הכתובה
  • רכישת השפה הכתובה והוראתה בכיתות א' ב'

פרסומים

  • ​ סנדבנק, א' (בדפוס). הכתיבה בגיל הרך: התפתחות, התנסות ומה שביניהן. בתוך ע' גוברמן, ש' זדונאיסקי - אהרליך, ט' חביב, ר' יפעת, וא' סנדבנק (עורכות). כתיבה בגיל הרך. תל אביב: מכון מופ"ת.
  • סנדבנק, א' וזדונאיסקי אהרליך, ש' (בדפוס). השפה הכתובה בגן הילדים: מהתיאוריה להתנסות ובחזרה. בתוך ע' גוברמן, ש' זדונאיסקי אהרליך, ט' חביב, ר' יפעת, וא' סנדבנק (עורכות). כתיבה בגיל הרך. תל אביב: מכון מופ"ת.
  • 2001 Sandbank, A. On the interplay of genre and writing conventions in early text writing. In L. Tolchinsky (Ed.), Developmental aspects in learning to write. (pp 55-76). Dodrecht:   Kluwer.
  • 2016 Sandbank. A. Writing as a domain of research for both children and researchers. In J. Perera, M. Aparici, E. Rosado and N. Salas (Eds.), Written and spoken language development across the lifespan. (pp. 109-124).
  • 2018 Zuccalá, G. and Sandbank, A. Producir textos en los inicios de la alfabetización: el impacto de diferentes enfoques pedagógicos en la expresión evaluativa [Text production among preschool and first grade children: The impact of different pedagogical approaches].  Bellaterra Journal of Teaching & Learning Language & Literature Vol. 11(2), 54-73. http://doi.org/10.5565/rev/jtl3.771

תחומי עניין אקדמיים נוספים

  • קידום אוריינות בקרב ילדים בעלי צרכים מיוחדים
  • אוריינות ורב אוריינות

קישורים

 
תודה, הבקשה נשלחה.
מתעניינים בלימודים?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.