כניסה
פרטי התקשרות
כתובת
שעות קבלה
טלפון
דואר אלקטרוני

מרים בן-יהודה, ד"ר

תפקידים במכללה

ראשת התכנית לתואר שני בליקויי למידה: הערכה והתערבות חינוכית

תחומי מחקר

  • התלמיד המתקשה במתמטיקה
  • שילוב תלמידים עם קשיים בלמידת מתמטיקה בכיתה הרגילה
  • דרכי התערבות במתמטיקה
  • דרכי חשיבה של תלמידים מתקשים

קורסים

  • ליקויי למידה ומתמטיקה
  • התלמיד המתקשה במתמטיקה
  • אבחון הערכה והתערבות לתלמידים מתקשים במתמטיקה
  • דרכי התערבות לתלמיד מתקשה במתמטיקה

פרסומים

  • בן-יהודה, מ' ושרוני, ו' (2009). אח"ד מי יודע? ערכה לאבחון חשבון דידקטי – תיאוריה ומעשה. חולון: יסוד.
  • בן-יהודה, מ' ואילני, ב' (2008). פיתוח חשיבה מתמטית בגיל הרך: תאוריה מחקר ומעשה בהכשרת מורים. תל-אביב: מכון מופ"ת.
  •  בן-יהודה מ', שרוני ו' ואלמוג נ' (2014) . פיתוח כלי לבדיקת המהירות והדיוק בחישוב המבוסס על תובנה מספרית בקרב תלמידים בכיתות ג-ו. דפים, 58, 197-224.
 
  • Ben-Yehuda, M., Lavy, I., Lynchevski, L., & Sfard, A. (2015 ). Lifting the labels: A cautionary story about stories we tell about mathematics students.More Lessons Learned from Research, NCTM: National Council of Teachers of Mathematics.
  • Ben-Yehuda, M., Lavy, I., Lynchevski, L., & Sfard, A. (2005). Doing wrong with words: what bars students' access to arithmetical discourses. The Journal for research in Mathematics Education, Vol 36 (3). 176-247.

תחומי עניין אקדמיים נוספים

  • חינוך מיוחד
    • הוראה והכשרת מורים
    • מוח ולמידה

 
תודה, הבקשה נשלחה.
מתעניינים בלימודים?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.