כניסה
פרטי התקשרות
כתובת
שעות קבלה
טלפון
דואר אלקטרוני

נג'ואן סעאדה, ד"ר

תחומי מחקר

  • תיאוריות ביקורתיות בחינוך
  • חינוך רב-תרבותי
  • חינוך לאזרחות
  • חינוך דתי (אסלאמי)
  • סוציולוגיה של החינוך
  • פילוסופיה של החינוך
  • חינוך לערכים בחברה רב-תרבותית

קורסים

  • שיטות מחקר איכותניות
  • סוגיות בחינוך לדמוקרטיה רב-תרבותית
  • אתגרי החינוך בעידן הפוסטמודרני
  • מסורת ושינוי בתכנון לימודים
  • קורס לקידום חברה משותפת
  • סמינר חקר ההוראה והשבחתה

פרסומים

  • ​Saada, N. (2013). Teachers’ perspectives of citizenship education in Islamic schools in Michigan. Theory & Research in Social Education, 41(2), 247-273
  • Saada, N. (2013). Critical reflections on values education for Arab students in Israel. Al-Hasad, 3, 73-94. (Arabic).
  • Saada, N. (2018). The theology of Islamic education from Salafi and liberal perspectives. Religious Education, 113 (4), 406-418 DOI: 10.1080/00344087.2018.1450607
  • Saada, N., & Gross, Z. (2019). The experiences of Arab teachers in Jewish schools in Israel. Teaching and Teacher Education, 79, 198-207
  • Saada, N. (2015). Retheorizing critical and reflective religious education in public schools. The International Journal of Religion and Spirituality in Society,5 (4), 97-108
  • Saada, N. (2017). Schooling, othering, and the cultivation of Muslim students’ religious and civic identities. Journal of Religious Education, 64 (3), 179-195

תחומי עניין אקדמיים נוספים

  • חינוך לערכים בחברה הערבית ובהכשרת מורים
  • חינוך אסלאמי ביקורתי
  • חינוך בחברות פוסט-קולוניאליות
  • חינוך לאזרחות בחברה משוסעת
  • פדגוגיה ביקורתית

קישורים

 
תודה, הבקשה נשלחה.
מתעניינים בלימודים?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
9121*
 
9121*