כניסה
פרטי התקשרות
כתובת
שעות קבלה
טלפון
דואר אלקטרוני

סמירה נאסר, ד"ר

תפקידים במכללה

מרצה ומדריכה פדגוגית

תחומי מחקר

  • התמחות בחינוך מדעי
  • התפתחות מקצועית של מורים

קורסים

  • גוף האדם
  • הכשרה מעשית בתחום מדעים ( חט"ב)
  • מיומנויות חקר בהוראת המדעים (סמ"ד)

פרסומים

  • Tabak, I., Asher, I., Nasser, S., Kyza, E., Herodotou, C., Nicolaido, I. . Kollias, V. (2011). Increasing International Capacity for CSCL: CoReflect, an Example of Sharing and Adapting CSCL Environments across Europe. Paper  presented at the 9th International Conference on Computer Supported Collaborative Learning, Hong Kong.
  • Asher, I., Nasser, S., Ganaim, L., & Tabak, I. (2011). Two graphs don’t make a whole: the synthesis of disparate graphs in inquiry-based science learning. Paper presented at the 9th Biennial European Science Education Research Association Coference ESERA 2011, Lyon, France. 
  • Asher, I., Nasser, S., Tabak, I., (2010). Putting the pieces together: The challenge and value of synthesizing disparate graphs in inquiry-based science learning. Proceedings of the Ninth International Conference of the Learning Sciences. Chicago, IL
  •  Asher, I., Nasser S., Ganaim L., Tabak I., (2010). Specialized authoring tool as boundary object: The case of the Ben Gurion team. Poster presented as part of the symposium: The Educative and Scalable Functions of Authoring Tools to Support Inquiry-based Science Learning. At the 9th International Conference of the Learning Sciences, Chicago, IL. 
  • Nasser S., Tabak I (2016) Veteran Teacher Change in an In-school In-service Professional Development. Paper presented at the AERA annual meeting in Washington, DC.
  • Nasser S., Tabak I (2017) Teacher learning through in-school professional Development: Addressing local needs by building on local knowledge and practices. At the international conference of the European Science Education Research Association (ESERA) in Dublin, Ireland.

 
תודה, הבקשה נשלחה.
מתעניינים בלימודים?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
9121*
 
9121*