כניסה
פרטי התקשרות
כתובת
שעות קבלה
טלפון
דואר אלקטרוני

מואניס טיבי, ד"ר

תחומי מחקר

  • פיתוח מודלים להוראה ולמידה בסביבה מקוונת
  • חקירת ההשפעה של טכנולוגיות מידע על ההוראה, הלמידה בקרב סטודנטים ועל החברה בכלל
  • פיתוח תכניות לימוד במדעי המחשב לצעירים

קורסים

  • בנייה ועיצוב אתרי אינטרנט 
  • מבוא לבסיס נתונים
  • תכנות בסביבת אינטרנט
  • תיכנות לוגי
  • כלים חוויתיים ללימוד תכנות
  • סמינריון אקדמי - מדעי מחשב

פרסומים

  • Tibi, M.H. (2018). Computer Science Students’ Attitudes towards the Use of Structured and Unstructured Discussion Forums in Fully Online Courses. Online Learning Consortium -OLJ 22(1), 93-106. doi:10.24059/olj.v22i1.995
  • Tibi, M. H. (2017). Computer Science Online Learning: The Impact of Structured Discussion Forums. Scholars' Press. Printed by Schaltungsdienst Lange o.H.G., Berlin. ISBN: 978-3-639-71731-0.
  • Asad, K., Tibi, M.H. & Raiyn, J. (2016). Primary School Pupils’ Attitudes toward Learning Programming through Visual Interactive Environments. World Journal of Education, 6(5), 20-26.
  • Tibi, M. H. (2016). Essential Components in Structuring Asynchronous Discussion Forums. TOJDE - The Turkish Online Journal of Distance Education, 17(2), 88-97.
  • Tibi, M. H. (2015). Improving Collaborative Skills by Computer Science Students through Structured Discussion Forums. Journal of Technologies in Education, 10 (3-4), 27-41.

תחומי עניין אקדמיים נוספים

  • הוראה ולמידה מקוונת
  • פיתוח אתרי תוכן
  • השפעת ה- ICT על החינוך והחברה
  • מדעי המחשב לצעירים​

קישורים

 
תודה, הבקשה נשלחה.
מתעניינים בלימודים?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.