כניסה
פרטי התקשרות
כתובת
שעות קבלה
טלפון
דואר אלקטרוני

עמיחי רִגבי, ד"ר

מרצה בכיר בפקולטה לחינוך, יועץ סטטיסטי ומתודולוגי ברשות המחקר של המכללה

דואר אלקטרוני: amihai@beitberl.ac.il

תחומי הוראה, מחקר ועשייה

ד"ר רִגבי הוא פסיכולוג שהתמחה במחקר פסיכו-ביולוגי. קיבל דוקטורט מהחוג למדעי המוח באוניברסיטה העברית בירושלים. שותף בקבוצות מחקר שונות העוסקות במחקר פסיכו-ביולוגי בתחום הפרקינסון והפסיכיאטריה הביולוגית. עוסק בהוראת קורסים בתחום הפסיכולוגיה, בפרט בנושאים הקשורים לפסיכו-ביולוגיה והוראת קורסים בתחום המתודולוגיה והסטטיסטיקה. בנוסף, עוסק במתן ייעוץ בתחום המדידה והערכה ובמתן ייעוץ וליווי מחקרי, סטטיסטי ומתודולוגי.

פרסומים אקדמיים נבחרים בכתבי עת שפיטים

1. Chamudot, R, Parush, S, Rigbi, A, Horovitz, R, Gross-Tour, V. Effectiveness of Modified-Constraint Induced Movement Therapy Compared to Bimanual Therapy Home Programs for Infants with Hemiplegia: a Randomized Controlled Trial. American journal of occupational therapy 2017 (in-press).

2. Yovell Y, Bar G, Mashiah M, Baruch Y, Briskman I, Asherov J, Lotan A, Rigbi A, Panskepp J. Ultra-Low-Dose Buprenorphine as a Time-Limited Treatment for Severe Suicidal Ideation: A Randomized Controlled Trial. American Journal of Psychiatry, 2016; 173(5):491-8.

3. Greenbaum L, Rigbi A, Lipshtat N, Cilia R, Tesei S, Asselta R, Djadetti R, Goldwurm S, Lerer B. Association of nicotine dependence susceptibility gene, CHRNA5, with Parkinson's disease age of onset: Gene and smoking status interaction. Parkinsonism related disorders, 2013;19(1):72-6.

4. Kooper-Kazaz R, Rigbi A, Lerer B. Targeting remission by 8 weeks: When should supplementation be implemented in patients with major depression with serotonin specific reuptake inhibitors? Comprehensive Psychiatry, 2011; 52(1): 9-16.

5. Rigbi A, Yakir A, Sarner-Kanyas K, Pollak Y, Lerer B. Why Do Young Women Smoke? VI. A Controlled Study of Nicotine Effects on Attention: Pharmacogenetic Interactions. The Pharmacogenomics Journal, 2011; 11(1): 45-52.

6. Greenbaum L, Rigbi A, Teltsh O, Lerer B. Role of genetic variants in the CHRNA5-CHRNA3-CHRNB4 cluster in nicotine dependence risk: importance of gene environment interplay. Molecular Psychiatry, 2009;14: 828-832.

7. Rigbi A, Yakir A, Kanyas K, Pollak Y, Lerer B. Further support for a role of the His452Tyr variant in 5-HT2A receptor gene in memory functions in humans. International Journal of Neuropsychopharmacology, 2009; 12(5): 723-5.

8. Rigbi A, Kanyas K, Yakir A, Greenbaum L, Pollak Y, Ben-Asher E, Lancet D, Kertzman S, Lerer B. Why do young women smoke? V. Role of direct and interactive effects of nicotinic cholinergic receptor gene variation on neurocognitive function. Genes, Brain and Behavior, 2008;7(2):164-72.

9. Yakir A, Rigbi A, Kanyas K, Pollak Y, Kahana G, Karni O, Eitan R, Kertzman S, Lerer B. Why do young women smoke? III. Attention and impulsivity as neurocognitive predisposing factors. European Neuropsychopharmacology, 2007; 17: 339-51.

10.   Rigbi A, Shalev-Mevorach L, Taller A, Taller Y, Lerer B. Relationship of clinical and demographic characteristics of schizophrenia patients to rehabilitation status. Israel Journal Psychiatry and Related Sciences, 2003; 40(4): 258-67.

פרסומים שאינם שפיטים

​1. בסיס, ל', רגבי, ע',  הלפרין-פורת, נ', גרין-אלטלף, ד'. דוח מחקר תוקף – מרכז הערכה אל"מ. ענף הערכת בכירים/המרכז למדעי ההתנהגות, 2013.
2. רגבי , ע', גלברט, ה', רפ, י', ליפשטט, נ', רון-קפלן, ע'. פיזה 2012. אוריינות תלמידים בני 15 במדעים, בקריאה ובמתמטיקה. הרשות הארצית למדידה והערכה בחינוך, 2013.
3. רגבי, ע', כהן-קדושאי, א', גליקמן, ח'. תלמידים יוצאי אתיופיה במערכת החינוך בישראל בראי מבחני המיצ"ב: תמונה רב-שנתית תשס"ח-תשע"ב. הרשות הארצית למדידה והערכה בחינוך, 2013.
4. רפ, י', רגבי, ע'. הקשר בין חינוך קדם-יסודי ובין הישגים במחקר פיזה 2009. הרשות הארצית למדידה והערכה בחינוך, 2012.
5. רגבי, ע', מלול, ד', קיסילביץ', ט', נעם, י', אדלר, ק'. תיאוריה ופרקטיקה בתיקוף מערכות מיון. ענף פיתוח מערכות מיון/המרכז למדעי ההתנהגות, 2007. 
6. רגבי, ע', אדלר, ק', קדם, ע'. מוסד הקצונה בצה"ל ובצבאות זרים. ענף פיתוח מערכות מיון/המרכז למדעי ההתנהגות, 2005.
7. אדלר, ק'. רגבי, ע'. (2005). מיונים בצבאות זרים. ענף פיתוח מערכות מיון/המרכז למדעי ההתנהגות.

 
תודה, הבקשה נשלחה.
מתעניינים בלימודים?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.