כניסה

סגל התכנית

  • ד"ר רחלי אורינג - ראשת המסלול לקידום נוער בפקולטה לחינוך, עובדת סוציאלית קלינית ומטפלת זוגית ומשפחתית מוסמכת. בעלת דוקטורט בנושא הקשר בין אינטליגנציה רגשית וסגנונות התקשרות לבין תגובות רגשיות ויכולת אמפתית, בהתמודדות במצבי לחץ. בעלת תואר שני נוסף במנהל עסקים (MBA) בפסיכולוגיה עסקית וניהולית עם התמחות בהשקעות אימפקט ויזמות חברתית. מטפלת, מאבחנת ומדריכה מתבגרים ומבוגרים.
  • ד"ר גלית אהרון - חוקרת, עורכת דין ומרצה בתחום הארגונים ושוק העבודה. עוסקת במחקר בנושא השתלבות קבוצות חברתיות שונות בשוק העבודה במטרה ליצירת שוויון הזדמנויות תעסוקתי בחברה. מרצה בתחום ניהול צוותי עובדים, רווחת ילדים ונוער בסיכון, שיטות מחקר ועוד. 
  • ד"ר שרית גדעוני כהן - פסיכולוגית קלינית מדריכה, ראשת מרכז האבחון במכללה, מרצה ומורה במרכז ויניקוט ובבית הספר לפסיכותרפיה באוניברסיטת חיפה, עובדת בקליניקה פרטית באבחון וטיפול עם מתבגרים ומבוגרים. מרצה בתחומי ההיבטים הרגשיים והחברתיים של לקויי למידה והפרעות קשב. 
  • ד"ר הדס זאבי סלע - פסיכולוגית קלינית מומחית, מטפלת בקליניקה פרטית בטראומות ומשברים מתוך גישה של העצמת הכוחות והאמונה בעצמי לאיכות חיים טובה יותר. מחוברת לעבודת שטח חברתית ומכשירה מנהלים ומטפלים בפרויקטים לנוער בסיכון ופגיעות מיניות. 
  • ד"ר חנה חימי - עובדת סוציאלית, קרימינולוגית ופסיכותרפיסטית, מרצה בכירה, כיום בתפקיד דקאן הפקולטה לייעוץ, לטיפול ולתמיכה חינוכית. מומחית בתחום בריאות הנפש באיגוד העובדים הסוציאליים, מדריכה מוסמכת במנהל חברה ונוער. בעלת ניסיון ממושך ומגוון בטיפול במצוקות רגשיות, במצבי משבר ופוסט טראומה וכן בהוראה, הדרכה וייעוץ לצוותים מקצועיים במסגרות שונות. מובילת פרויקט CHANGE לקידום שוויון והוגנות מגדרית באקדמיה ובמדע. 
  • ד"ר ליאת יכניץ - ראש התכנית לתואר שני בקידום נוער בסיכון ובמצוקה, עובדת סוציאלית בתחום תקון והתמכרויות, מרצה בכירה. חוקרת ומרצה בתחומים של עבודה חינוכית-טיפולית עם נוער בסיכון, בדגש על התנהגויות סיכון בהקשר של הגירה ותרבות, זהות תרבותית ואתנית של בני נוער וצעירים, ומשפחות במעבר תרבותי. עוסקת בהדרכת הורים, הנחיית קבוצות והכשרה של צוותים חינוכיים-טיפוליים לעבודה רגישת תרבות. 
  • ד"ר לירז יעקובי זילברברג - ד"ר לפילוסופיה של החינוך. מרצה בתחום החינוך הבלתי פורמלי ואוכלוסיות בסיכון. חוקרת תיאוריות העוסקות באדם ובקבוצה המעוניינים לשנות את חייהם האישיים והחברתיים, בהתבסס על פרדיגמות מתחום החינוך-טיפול, אשר משפיעות על תפיסת המציאות ומשלבות תאוריות ביקורתיות מהעולם החברתי והחינוכי - הפורמלי והבלתי פורמלי. 
  • ד"ר אורית לרר כנפו
  • ד"ר דליה יפה מרקבויץ'

 
תודה, הבקשה נשלחה.
מתעניינים בלימודים?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
9121*
 
 
 
9121*