כניסה
פרטי התקשרות
כתובת
שעות קבלה
טלפון
דואר אלקטרוני

אסף (סטי) אל-בר, ד"ר

ד"ר אסף (סטי) אל-בררכז ההכשרה המעשית בתוכנית: "חינוך, מיינדפולנס ולמידה חברתית רגשית", לתואר שני.
איש חינוך, מדיטציה ופילוסופיה: מתרגל ומלמד מיינדפולנס מאז 1997 ושהה תקופות ארוכות במרכזי תרגול בחו"ל.
איש חינוך ומורה לפילוסופיה. מתמחה בהכשרה ופיתוח מקצועי של אנשי ונשות חינוך בתחום החברתי-רגשי תוך דגש על מיומנות של קשיבות, נוכחות, קבלה וחמלה. במחקריו הוא מציג גישה חינוכית שמבוססת על עקרונות הקשיבות והחמלה, ומצמיח מתוכם פדגוגיה דיאלוגית.
סטי הוא המנהל האקדמי של 'פסיכו-דהרמה', אחד ממייסדי 'נלנדה' ומנחה בעמותת 'תובנה'.

​תחומי התמחות ומחקר

פדגוגיה דיאלוגית, תיאוריה ביקורתית, הגות ומדיטציה בודהיסטית; חמלה וקבלה רדיקלית.

פרסומים נבחרים

  • ארגז, א., פדרמן, א. ואל-בר, א.ס., רפלקציה, מיינדפולנס וחקר עצמי בהכשרת מורים, בתוך: ארז ואבישר (עורכים), מיינדפולנס ולמידה חברתית-רגשית בהכשרת מורים, ת"א: מופ"ת, 2022, עמ' 104-124.
  • אל-בר, א.ס. וארבל, ק., על טיבה של התמרת התודעה בבודהיזם (הקדמה), בתוך: רגשות מחשבות ותודעה בעיניים בודהיסטיות, תל-אביב: הוצאת הספרים של בודהיזם בישראל, 2021.
  • אל-בר, א.ס., חמלה רדיקלית לקראת פדגוגיה דיאלוגית בודהיסטית – עבודת דוקטורט, האוניברסיטה העברית בירושלים, בהנחיית פרופ' יונתן כהן וד"ר יוחנן גרינשפון, 2020.
  • אל-בר, א.ס. וארבל, ק., מה לימד הבודהה? בתוך: ארבל, ק., דברי הבודהה, ת"א: ההוצאה לאור של אוניברסיטת תל-אביב, 2016. עמ' 341- 409.
  • אל-בר, א, שלם שאינו מושלם – על המורה כמתרגל רוחני, בתוך: לתפוס את הרוח, הד החינוך, כרך צ' גיליון 03, ת"א: הסתדרות המורים בישראל, פבר' 2016.
  • 'אי-נחת, חמלה והתמרה – חקירה של הדרך הבודהיסטית כתפיסה חינוכית - תוך דיאלוג עם הגותו הקיומית של אלבר קאמי', תזה ל- MA בהנחיית: פרופ' אבנר בן-עמוס (החוג החינוך); פרופ' יעקב רז (ביה"ס לפילוסופיה), אוניברסיטת ת"א, 2008.

 
תודה, הבקשה נשלחה.
מתעניינים בלימודים?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
9121*
 
 
 
9121*