כניסה

מנהיגי חינוך כמאמנים במרחבי הדרכה: אפשור, תכלית, תובנה

כיצד נעודד אנשי חינוך לקחת חלק פעיל בהתפתחותם האישית והמקצועית? 
מהם הפיגומים היעילים ביותר להערכה עצמית אפקטיבית?
כיצד נעמיק את ראיית הזהות של אנשי חינוך כמומחים בתפקידם?

רציונל
מנהיגות מונעת חזון ובעלת מטרה בהירה ומשותפת זוהתה כגורם משמעותי ביותר באפקטיביות של בית הספר. מנהלים ואנשי חינוך נדרשים כיום לפתח חזון אישי וארגוני, לחזק את פרקטיקת המנהיגות המבוזרת שלהם, לכוון ולהצמיח את עמיתיהם, ויחד איתם להוביל תהליכי שינוי בסביבות הלמידה בבית ספרם ובקהילה. 
מודל שלושת מרחבי ההדרכה "אפשור–תכלית–תובנה" פותח מתוך הנחת יסוד, שתהליכי העצמה וצמיחה מקצועיים ואישיים מתפתחים באמצעות אינטראקציה בין-אישית במרחב דיאלוגי אימוני מבוסס אמון, המכוון להתמרה של התהליכים והתכליות המקצועיות. 

מטרות
  • להכיר לעומק את גישת האימון הקוגניטיבי- התנהגותי. 
  • לרכוש כלים אימוניים לפיתוח מנהיגות אישית-מקצועית.
  • לשכלל מיומנויות הנחיה אימוניות במרחבי הדרכה. 
  • להרחיב את מוטת ההשפעה של ההדרכה האישית והקבוצתית במרחב הבית ספרי (Plc).

מבנה הלמידה בקורס
מפגשי פנים אל-פנים, סימולציות מקוונת, פרקטיקום אישי, ליווי אישי

אוכלוסיית יעד
מנהלים, סגנים, צוותים מובילים, מורים
30 ש"ש + אימון פדגוגי אישי


תודה, הבקשה נשלחה.
מתעניינים בלימודים?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.