כניסה

פעילויות משלבות למידה ניידת

  
  
  
  
  
  
ביטוי גיאומטרי של פונקציות קוויות שונותמדעיחטיבת בינייםזכי שרעבי, ציפי דוד-גולדברגר, נעמה רגולרמתמטיקה, פונקציות30 דקות
דמוקרטיה ובחירותהומניסטיחטיבה עליונהדורית בנדה, אסתי רוגובסקי, כרמית ברוךאזרחות, דמוקרטיה, socrative, lino, sms-hit90 דקות
הכרזת העצמאות של מדינת ישראלהומניסטיחטיבה עליונהאילן לוי ויוסי סקאלהכרזת העצמאות, אזרחות, QR90 דקות
חוק ההזזות של פונקציה ריבועיתמדעיחטיבה עליונהגבריאל בדיחימתמטיקה, kahoot, פונקציה ריבועית, פרבולה30 דקות
חוקי התנועה הניוטוניתמדעיחטיבה עליונהיעקב ולר, איתן אייזנקוט, אלכס לווינגטון, סרחיו דינגוטמתמטיקה,  חוקי התנועה הניוטונית, Measure, matlab90 דקות
יצירה תיעוד ורפלקציההומניסטיהשכלה גבוהההיחידה האקדמית לתקשוביצירה ,תיעוד, רפלקציה, התבוננות במרחב ההוראה 90 דקות
למידה מבוססת מיקום בטיול שנתיהומניסטיחטיבה עליונהשי שטרן ומרסל אסוליןלמידה מבוססת מיקום, טיול שנתי90 דקות
למידת חקר בגאוגרפיההומניסטיחטיבה עליונהאייל נחום עבודת חקר, גאוגרפיה90 דקות
מטלה בנושא זהירות בדרכיםהומניסטיחטיבת בינייםהיחידה האקדמית לתקשובתיעוד, שיתוף30 דקות
מציאות רבודההומניסטיהשכלה גבוההאבריאלה עמית וד"ר כרמלה גינתמציאות רבודה60 דקות
שילוב אייפדים בגיל הרך - שימוש באפליקצייות שונות לאורך כל הסמסטרהומניסטיהגיל הרךמלי לייבוביץהגיל הרך90 דקות
שילוב אייפדים ליצירת משחק, תיעוד ורפלקציההומניסטייסודיד"ר רימונה כהןתיעוד, רפלקציה, משחק90 דקות
שילוב למידה ניידת לפי הדגם BYOD - לאורך כל הסמסטרהומניסטיהשכלה גבוההד"ר אורית דהןBYOD90 דקות

 פעילויות לשילוב למידה ניידת בהוראה-למידה מרחוק

תיעוד
  • סטודנטים מתעדים מחיי היומיום קטעי וידאו ותמונות אותנטיות בהקשר הקורס, ויוצרים תוצר או תוצר מסכם. 
    באמצעות האפליקצייה Wevideo
  • סטודנטים להוראה מתעדים עצמם בתהליך ההוראה, בכיתה, בחצר בית ספר, קירות בית ספר וכו' ועורכים כרזה או סרטון ככלי רפלקטיבי.
    באמצעות אפליקציות: Canva, Flipgrid
לוח שיתופי
  • מרצה פותח שיעור עם לוח שיתופי ובו תמונה בהקשר השיעור יחד עם שאלה מלווה. סטודנטים מגיבים לתמונה ולשאלה בלוח.
  • סטודנטים מתבקשים לצלם בבית תמונה בהקשר מסוים ולהעלות אותה ללוח השיתופי לפני השיעור או במהלכו. עליהם גם להגיב לתמונות חבריהם.
    באמצעות אפליקציות: Padlet, Lino
סקרים ושאלונים
  • מרצה פותח את ההרצאה בשאלת רב ברירה בנושא הנלמד ובסוף השיעור חוזר עליה שוב (השוואה בין פתיחת השיעור לסופו).
  • מרצה בודק במהלך הקורס את מידת ההבנה של מושג/ נושא/ דילמה שהתקיים בזמן השיעור על-ידי שאלה פתוחה או רב ברירה.
  • מרצה נותן מטלה של קריאת מאמר ושאלות בעקבותיו כסוג של מבדק או בירור מידת ההבנה.
  • סטודנטים עורכים סקר בנושא מסוים. את הסקר הם מעבירים לשאר חברי הקורס. 
    באמצעות אפליקציות: Socrative, Quizziz
הצגת מידע באופן ויזואלי
  • מרצה פותח שיעור בטריגר לנושא מסוים. למשל-  "מה... מייצג עבורך...." המאפיינים המרכזיים של... הם...". הסטודנטים עונים על השאלה ומתקבלת שקופית עם ענן מילים המתאימה את מספר ההצבעות לגודל המילה.
    באמצעות אפליקציית Mentimeter
רפלקציה
  • סטודנטים מנהלים יומן רפלקטיבי על מהלך הקורס או העבודה המעשית. היומן משותף לאורך כל הדרך עם המרצה.
    באמצעות אפליקציית Evernote
  • סטודנטים כותבים מהלך מחקר או מטלה מתמשכת. המרצה משותף במסמך ויכול לתת משוב. 
    באמצעות אפליקציית Google Docs
מצגת אינטראקטיבית
  • סטודנטים יוצרים בקבוצות מצגת אינטראקטיבית ומשתפים את חבריהם. כל מצגת עוסקת בתת נושא אחר מהנושא הנלמד. מעין ג'יקסו.
  • מרצה יוצר מצגת אינטראקטיבית במקום מצגת רגילה ומשתף את הסטודנטים. 
    באמצעות אפליקציית Nearpod
יצירת תוצר
  • סטודנטים יוצרים תוצר מסכם בייצוגים שונים- תמונה/סרטון/ מפת מושגים/קומיקס ועוד
    באמצעות האפליקציות: Mindomo, Spark Video
תודה, הבקשה נשלחה.
מתעניינים בלימודים?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
9121*
 
9121*