כניסה

אקסלרטור "אנשים שמשנים" - מחזור ב'

השנה פתחנו את ההרשמה לאקסלרטור במכללה האקדמית בית ברל ומחוץ למכללה.
במחזור זה האקסלרטור עסק בנושאים: סביבה וקיימות | למידה עצמאית | עיצוב מרחב הלמידה | יחסי ערבים-יהודים | טכנולוגיות (ביניהן - AR, VR, chat bot).
נרשמו כ-120 ומתוכם נבחרו 8 מיזמים על ידי ועדת ההיגוי של האקסלרטור ועל ידי חברי המרכז.

המיזמים והיזמים:
  • קירות וירטואלים - פרופ' חנן יניב, פרופ' לחינוך (פדגוג דיגיטלי). הפרויקט משתמש בטכנולוגיית AR על גבי קירות בית הספר לצורך לימוד ומישחוק בצורה אינטראקטיבית.
  • אבני זיכרון - דוד קרן וניב סמבן. המיזם משתמש בטכנולוגיות AR להנצחה ולימוד אינטראקטיביים הבאים לצמצם את הפער בין מערכת החינוך לבין התלמידים כיום על התכנים המועברים בנושא השואה. הפרויקט מוציא לפועל הפקות אודיו-ויזואליות מורכבות, בעלות אלמנטים אמנותיים, אדמיניסטרטיביים ולוגיסטיים כאחד. לקחת רעיון ולהפוך אותו למציאות.
  • למידה וחינוך דרך מציאות רבודה ומדומה - דוד יוגב, סטודנט בשנה השישית לרפואה, בעל ניסיון מחקרי בתחומי הטמעת מציאות מדומה בהכשרת מתמחים ותכנון ניתוחי. הפרויקט הינו פלטפורמת הוראה בחדר וירטואלי המבוסס על מציאות מדומה לתלמידים, סטודנטים או לרופאים בתחילת דרכם, בנושאים כמו ביולוגיה, אנטומיה וכירורגיה.
  • DUGRI - אוריה רוזמן וסאמח. ארגון בהקמה הפועל בקרב הדור הצעיר לחזק את הקול המתון והנראטיב המשותף בין ערבים ויהודים. הפרויקט פועל בשלושה צירים - תוכן תרבותי, חינוך וקהילה.
  • מנהרת הזמן - ראדה גברילוב וד"ר בועז לב טוב. פרויקט זה הינו פלטפורמה דיגיטלית לביצוע עבודת השורשים המסורתית בצורה אינטראקטיבית וחדשנית הכוללת התאמה למגזר הערבי.
  • WEBI - אריק אינגבר וגד כתר. הפרויקט הוא פלטפורמה מרקטפלייס לוובינרים.
  • העיניים של הטבע - נידאל איוב. הפרויקט הינו פלטפורמה דיגיטלית שתייצר תהליך רציף ומקצועי לניקוי פסולת מן הטבע באמצעות רחפניים וקהילה.
  • מנווטים בסערה - אסף שוורץ (מורים למען האקלים). הפרויקט הינו פלטפורמה דיגיטלית העוסקת בקיימות ומשבר האקלים, שהמשתמשים בה הם אנשי חינוך ומנהלות/ים במוסדות חינוך. הפלטפורמה תספק כלים, ידע, המלצות לפעולות, וטיפים יישומיים.

P1002501
P1002516
P1002561
accelerator
P1002348
P1002373
P1002387
 
תודה, הבקשה נשלחה.
מתעניינים בלימודים?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.