כניסה

בסיסים תיאורטיים- מאמרים בעברית

אלמוג, ע. (1991), אנדרטאות לחללי מלחמה בישראל: ניתוח סמיולוגי, מגמות, ל"ד 210-179 .


בן-פשט, מלכה. (1994). היבטים בתולדות העיצוב,חולון: המרכז לחינוך טכנולוגי .


בר אור, אסנת.  (2002).  בית, ספר, תל אביב: הוצאת הקיבוץ המאוחד.


וקסמן, ש' (2005).  ידע של אנשי מקצוע מנוסים וידע של מורים על שילובי טקסט ותמונה
בז'אנרים לילדים. חיבור לשם קבלת התואר דוקטור: אוניברסיטת ת"א.


זבה, ר', וצ'רצ'מן, א'. (1988).  חצר בית-הספר היסודי – עקרונות תכנון כנגד עקרונות חינוך,
עיונים בחינוך, 48, 35 – 47.


כהן, רימונה. (2006). הבניית זהות לאומית באמצעות דימויים חזותיים בסביבת הלמידה בכתה :
סיפורן של שלוש כיתות, תל-אביב,  מכון מופ"ת. (נמצא במרכז המידע).


כהן, רימונה, בן פשט, מלכה  וברקוביץ,  איריס. (2006). טקסטים חזותיים בכתה, סדרת תמ"ה,
תל אביב , מכון מופ"ת.


כהנא, ע', בליץ, ת'. (2004). כותרת, מילים, תמונה,  אנליזה ארגונית,7, 93-90 .


לם, צבי. (1988). ארכיטקטורת בית הספר ופילוסופיה של החינוך, עיונים בחינוך, 48, 29 – 34.


פוליטי, בטי. 1984, עיצוב חלל הלמידה, הד החינוך, ספט' , 9-8.


שליטא, רחל. (1998). לראות, להבין, ללמוד, פנים, 7,  101-94.

 
תודה, הבקשה נשלחה.
מתעניינים בלימודים?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.