אלמוג, ע. (1991), אנדרטאות לחללי מלחמה בישראל: ניתוח סמיולוגי, מגמות, ל"ד 210-179 .
בן-פשט, מלכה. (1994). היבטים בתולדות העיצוב,חולון: המרכז לחינוך טכנולוגי .
בר אור, אסנת. (2002). בית, ספר, תל אביב: הוצאת הקיבוץ המאוחד.
וקסמן, ש' (2005). ידע של אנשי מקצוע מנוסים וידע של מורים על שילובי טקסט ותמונה
בז'אנרים לילדים. חיבור לשם קבלת התואר דוקטור: אוניברסיטת ת"א.
זבה, ר', וצ'רצ'מן, א'. (1988). חצר בית-הספר היסודי – עקרונות תכנון כנגד עקרונות חינוך,
עיונים בחינוך, 48, 35 – 47.
כהן, רימונה. (2006). הבניית זהות לאומית באמצעות דימויים חזותיים בסביבת הלמידה בכתה :
סיפורן של שלוש כיתות, תל-אביב, מכון מופ"ת. (נמצא במרכז המידע).
כהן, רימונה, בן פשט, מלכה וברקוביץ, איריס. (2006). טקסטים חזותיים בכתה, סדרת תמ"ה,
תל אביב , מכון מופ"ת.
כהנא, ע', בליץ, ת'. (2004). כותרת, מילים, תמונה, אנליזה ארגונית,7, 93-90 .
לם, צבי. (1988). ארכיטקטורת בית הספר ופילוסופיה של החינוך, עיונים בחינוך, 48, 29 – 34.
פוליטי, בטי. 1984, עיצוב חלל הלמידה, הד החינוך, ספט' , 9-8.
שליטא, רחל. (1998). לראות, להבין, ללמוד, פנים, 7, 101-94.