כניסה

חלופות בהערכה

שם פריט חלופות בהערכה
מחבר ברקוביץ, איריס
תיאורשילוב בין גישות ההערכה שונות המשמשות בחינוך לבדיקת הישגי הלומד והתפתחותו : הערכה מסורתית זו ההערכה שנפרדת מן ההוראה ומתבצעת  , בדרך כלל בסיומה . נעשית בעזרת מבחן שיש בו מטלות סינתטיות , שאינן קשורות לחיי התלמיד , הן בוחנות ידע של יחידות לימוד שונות . נעשה שימוש בפרטים סגורים , עליהם ניתן ציון מספרי . בשנים האחרונות עולה אלטרנטיבה בהערכה : הערכה חלופית הדוגלת בשילוב ההערכה בהוראה - למידה , התלמיד מתמודד עם מטלות ביצוע מאתגרות , בונה תערוכות , מבצע פרוייקטים וכותב עבודות . הבחירה בסוג הערכה קשורה בתפיסה החינוכית של בית הספר והמורים   , ובאופי המטרה הלימודית . 
מרכז/מכללהמרכז תכנון לימודים - מכללת בית ברל

 
תודה, הבקשה נשלחה.
מתעניינים בלימודים?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.