כניסה

תפיסה מושגית בתכנון לימודים

שם פריט תפיסה מושגית בתכנון לימודים
מחבר אלפרט, ברכה
תיאור תפיסה , גישה , או אידיאולוגיה לגבי מה ראוי שילדים ילמדו בבית הספר , לאילו מטרות ומאילו סיבות . היא כוללת עקרונות והנחות לגבי מהות החינוך , תפקיד בית הספר , טבעם של ילדים ויעדי החברה . התפיסה מסרטטת קווים מנחים לפעולה באמצעות נושאים ותכנים מומלצים בתכנית הלימודים והדרכים לארגונם. במטרה לסייע בהמשגה ובהבהרה של התפיסות השונות בתחום תכנון לימודים הציעו הוגים וחוקרי חינוך מיונים שונים שלהן למספר קבוצות בולטות. 
מרכז/מכללה מרכז תכנון לימודים - מכללת בית ברל

 

 

תודה, הבקשה נשלחה.
מתעניינים בלימודים?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.