כניסה

דוחות מחקר 2012

 
 

 

אבישר, ג., בן-יהודה, מ., גילור, א., ווגל, ג., ליכט, פ. ושביט, פ. (2012). תפיסות ומגמות בחינוך ילדים עם צרכים מיוחדים: השלכות להכשרה ולהתפתחות מקצועית של מורים וגננות: שלב א: בדיקת תפיסות ועמדות של בעלי תפקיד. היחידה למחקר והערכה, המכללה האקדמית בית ברל.

 

ארנון, ר., פלאוט, א. ואנטין, פ. (2012). יחסי הגומלין בין תחומי הדעת לבין פדגוגיה וחינוך: עמדות ותובנות של מרצים ומורים. היחידה למחקר והערכה, המכללה האקדמית בית ברל.

 

דרורי, א. (2012). הערכת התכנית להכשרת מנהלי בתי-ספר: שנת הלימודים תשע"ב. היחידה למחקר והערכה, המכללה האקדמית בית ברל.

 

חיימוב-אילי, ר. (2012). מרכז ידע אשלים (מיד"א) - הערכת תכנית: דוח מסכם. היחידה למחקר והערכה, המכללה האקדמית בית ברל. מוגש לרמי סולימני מנכ"ל אשלים.

 

מאחג'נה, ס., יאסין, ע. וותד, ע. (2012). "החלטתי להיות מורה...?": דו"ח הערכת סטודנטיות המתקבלות להכשרה להוראה במסגרת מערך בית הספר לפיתוח מקצועי (PDS) בחברה הערבית. היחידה למחקר והערכה, המכון האקדמי הערבי לחינוך, המכללה האקדמית בית ברל. 

 

מירו-יפה, א. וקונסטנטין, ט. (2012). חממה בגיל הרך (חב"ה) - תכנית התערבות והדרכה בבית ובמעון לקידום התפתחות הילד בגיל הרך: דוח הערכה - מאי 2009 - יולי 2011. היחידה למחקר והערכה, המכללה האקדמית בית ברל. מוגש ל"אשלים", ג'וינט ישראל.

 

מרקוביץ', ד. ואבוהב, א. (2012). מחקר מעקב בוגרים בית הספר לאמנות "המדרשה": דו"ח מסכם. היחידה למחקר והערכה, המכללה האקדמית בית ברל.

 

נאסר, ע.א. ונאסר אבו אלהיג'א, פ. (2012). תפישת החינוך לפיתוח בר-קיימא בקרב מורי מורים במכללות להוראה. היחידה למחקר והערכה, המכללה האקדמית בית ברל. מוגש למכון מופ"ת.

 

קליבנסקי, ח., חיימוב-אילי, ר., פלאוט, א., אבידן, א. ועלינאת, ס. (2012). אורך חיים ואורח(ות) חיים - זקנים בחברה הישראלית. דוח מחקר מסכם: יחסי צעירים-זקנים במשפחה ובקהילה; תעסוקה בזקנה; זקנים במגזרים, עדות ויישובים גיאוגרפיים שונים בישראל. היחידה למחקר והערכה, המכללה האקדמית בית ברל. מוגש למר שלום בוחבוט, ראש תחום חינוך מבוגרים ופרוייקטים, המשרד לענייני אזרחים ותיקים.

 

שרוני, ו. ונאטור, נ. (2012). דוח הערכה מסכם על הקורס: בניית שותפות בין אנשי מקצוע להורים לילדים עם צרכים מיוחדים במזרח ירושלים. היחידה למחקר והערכה, המכללה האקדמית בית ברל. מוגש לחברי וועדת ההיגוי של הקורס.

 

 

 

 

 

 

 

 

 
תודה, הבקשה נשלחה.
מתעניינים בלימודים?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.