כניסה

ספרים

  • אביבה פלאוט (2007). מה נשתנה? ההיסטוריה של מסגרות החינוך לתלמידים עם ליקוי בשמיעה בישראל 2005-1932. תל אביב: מכון מופ"ת.
  • שמחה שלסקי וברכה אלפרט (2007). דרכים בכתיבת מחקר איכותני: מפירוק המציאות להבנייתה כטקסט. תל אביב: מכון מופ"ת.
  • דרורה כפיר, ברברה פרסקו ואילנה בנימין- פאול (2006). כולנו מצויינים: על ציונים והערכות בחינוך הגבוה. מונוגרפיות מחקריות. תל אביב: מכון מופ''ת.
  • דרורה כפיר, צחי אשכנזי וטלי זייגר (2003). להתחיל ללמוד וגם לסיים: סטודנטים להשכלה גבוהה ולהכשרה פרופסיונלית לחינוך ולהוראה. הוצאת המכללה האקדמית בית ברל.
  • ברברה פרסקו ודרורה כפיר (עורכות) (2002). דיאלוג מתמשך: ההכשרה להוראה והמעשה החינוכי. תל-אביב: מכון מופ"ת.
  • דרורה כפיר, תמר אריאב, נעמי פייגין וציפורה ליבמן (1997). האקדמיזציה של ההכשרה להוראה ושל מקצוע ההוראה. ירושלים: מאגנס, האוניבסיטה העברית.
  • ברברה פרסקו, רחל ארנון, גלעדה אבישר ואילנה בנימין-פאול (עורכות) (1997). ''מעשה חוקר'': יוזמות מחקריות במכללה. המכללה האקדמית בית ברל. 

 
תודה, הבקשה נשלחה.
מתעניינים בלימודים?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
9121*
 
9121*