מרחבים של חוסן: מיינדפולנס, משמעות וחמלה בחינוך
התוכנית לתואר שני בחינוך, מיינדפולנס ולמידה חברתית-רגשית במכללה האקדמית בית ברל שמחה לשתף בסדרת המפגשים: "מרחבים של חוסן: מיינדפולנס, משמעות וחמלה בחינוך".
מטרת המפגשים לתמוך בנשות ואנשי חינוך, המהווים עוגן לילדים ולנוער בתקופה של חוסר ודאות מתמשך. כל מפגש בסדרה מציע זווית ייחודית להתבוננות והתמודדות – דרך מיינדפולנס, הגל השלישי בפסיכולוגיה, חמלה, פדגוגיה מתבוננת ונוכחות עם הגוף והנשימה.
המפגשים בסדרה:
- יום רביעי, 9.4.25 – אביגיל פן בשיחה עם ד"ר אסף סטי אל בר: בודהיזם, מיינדפולנס וחינוך בימים קשים
- יום רביעי, 23.4.25 – ד"ר שמרית תלרז כהן: לחיות חיים עם ערך – חינוך, משמעות ולמידה חברתית-רגשית
- יום ראשון, 27.4.25 – ד"ר נטע בר יוסף פז: פדגוגיה מתבוננת – הדגמה בשיעור ספרות
- יום ראשון, 4.5.25 – ד"ר יעל קסנר ברוך: המוח המהרהר, בשביל מה זה טוב?
- יום רביעי, 14.5.25 – ד"ר אסף סטי אל בר: מיינדפולנס כבסיס לחוסן – להתחבר מחדש לאנושיות
- יום ראשון, 8.6.25 – אביגיל פן: ללמוד בגוף ראשון – קשיבות לגוף ולנשימה במפגש החינוכי