מרחבים של חוסן: מיינדפולנס, משמעות וחמלה בחינוך

התוכנית לתואר שני בחינוך, מיינדפולנס ולמידה חברתית-רגשית במכללה האקדמית בית ברל שמחה לשתף בסדרת המפגשים: "מרחבים של חוסן: מיינדפולנס, משמעות וחמלה בחינוך".
מטרת המפגשים לתמוך בנשות ואנשי חינוך, המהווים עוגן לילדים ולנוער בתקופה של חוסר ודאות מתמשך. כל מפגש בסדרה מציע זווית ייחודית להתבוננות והתמודדות – דרך מיינדפולנס, הגל השלישי בפסיכולוגיה, חמלה, פדגוגיה מתבוננת ונוכחות עם הגוף והנשימה.
המפגשים בסדרה:

  • יום רביעי, 9.4.25 – אביגיל פן בשיחה עם ד"ר אסף סטי אל בר: בודהיזם, מיינדפולנס וחינוך בימים קשים
  • יום רביעי, 23.4.25 – ד"ר שמרית תלרז כהן: לחיות חיים עם ערך – חינוך, משמעות ולמידה חברתית-רגשית
  • יום ראשון, 27.4.25 – ד"ר נטע בר יוסף פז: פדגוגיה מתבוננת – הדגמה בשיעור ספרות
  • יום ראשון, 4.5.25 – ד"ר יעל קסנר ברוך: המוח המהרהר, בשביל מה זה טוב?
  • יום רביעי, 14.5.25 – ד"ר אסף סטי אל בר: מיינדפולנס כבסיס לחוסן – להתחבר מחדש לאנושיות
  • יום ראשון, 8.6.25 – אביגיל פן: ללמוד בגוף ראשון – קשיבות לגוף ולנשימה במפגש החינוכי
Cookies

This website use cookies to improve site functionality, provide you with a better browsing experience, and to enable our partners to advertise to you.

Detailed information on the use of cookies on this Site, and how you can decline them, is provided in our cookie policy.

By using this Site or clicking on "I agree", you consent to the use of cookies.