אינה בן-אורי, ד"ר
- ina.benuri@beitberl.ac.il
- 09-7476498
ראש התוכנית לתואר שני בייעוץ חינוכי - חברת ועדת האתיקה במחקר ברשות המחקר
- חוקרת בפרויקט המכללתי של האיחוד האירופאי ERASMUS
חוללות עצמית של מורים - שילוב קריירה ומשפחה בקרב מורים והשתמעויות להכשרת מורים
- מנהיגות בייעוץ החינוכי
- מורים חדשים
ערכים ועקרונות בייעוץ החינוכי - מנהיגות בייעוץ החינוכי
- סדנת הדרכה של סטאז'
- סוגיות פסיכו-דידקטיות של גיל ההתבגרות
Tatar, M., Ben-Uri, I., & Horenczyk, G. (2011). Assimilation attitudes predict lower immigration-related self-efficacy among Israeli immigrant teachers, European Journal of Psychology of Education, 26, 247-255. - Ben-Uri, I. (2014). Teacher's Self-Efficacy Orientation – Possible implements in school-counselors' leadership, School-Counseling (Heb), 23, 55-68.
- Ben-Uri, I. (2016). "Fatherhood in the Classroom": When Life as a Father meets the Teaching Profession, In M. Carmo (Ed.), Education Applications & Developments, 2nd ed. Lisbon: inScience Press.