מטי זכאי-משיח, ד"ר
מרצה ומדריכה פדגוגית - רכזת גיל הרך בחינוך המיוחד
שילוב והכלה של תלמידים עם צרכים מיוחדים בחינוך הרגיל - שונות על הרצף האוטיסטי
- השתתפות חברתית
- התערבות חברתית
- סמינריון חווית השילוב של תלמידים עם צרכים מיוחדים; מודל אקולוגי לעבודת צוות רב-מקצועי
- אסטרטגיות הוראה בחינוך המיוחד בגיל הרך
- השתתפות חברתית בגיל הרך
- Zakai-Mashiach, M., Ziv, M., & Dromi, E. (2017). Preschoolers' social interest toward a child with ASD and their ToM abilities. European Early Childhood Education Research Journal, 25 (4), 561-574. doi: 10.1080/1350293X.2017.1331073.
- Ziv, M., Zakai-Mashiach, M., Al-Yagon, M., & Dromi, E. (2014). Universal and cultural processes in Theory-of-Mind development: Insights from Israeli preschool children. In S.R. Nasato (Ed.), Advances in Social Cognition Research (pp. 215-233). New-York: Nova Publishers.