אורית שורץ-פרנקו, ד"ר
- ראש מרח"ב (לימודי החינוך של הסטודנטים)
- ראש התוכנית להסבת אקדמאים להוראת פילוסופיה – במסלול העל יסודי
- מרצה בפילוסופיה של החינוך בתוכניות שונות במכללה
- אוטונומיה של מורים
- הכשרת מורים לחינוך לחיים משותפים
- למידה דיאלוגית ופעילה
- חינוך מוסרי ופוליטי
- סוגת המחקר: מחקר עצמי
- לבחור בחינוך בחברה הישראלית
- חינוך דיאלוגי ולמידה משמעותית
- אתגרי החינוך בעידן הפוסטמודרני
- דמות המורה כמחולל שינוי
- פדגוגיה ביקורתית
- Schwarz-Franco, O., Hadar, L. (2024) Teachers’ Appreciation of Autonomy as Personal Interpretation of Professional Realty. Teaching and Teacher Education, Vol.141 https://doi.org/10.1016/j.tate.2024.104501
- Schwarz-Franco, O. (2023). Education – Servant of Many Masters or an End in Itself? Handling Confusions Around Purpose and Instrumentalism in Education. Studies in Philosophy and Education, pp. 1-15.
- Schwarz-Franco, O., Ben-Haim, A., & Saada, N. (2023). Bilingual Digital Learning in Teacher Education: Bridge or Barrier in the Enhancement of Shared Society? Citizenship Teaching & Learning, 18(3), 273-292. [Ranking: Social sciences = Q3]
- Schwarz-Franco, O., & Ergas, O. (2023). A Self-Study of Emotional Support in Teacher Education During COVID-19 Lockdown. Teacher Education Quarterly, 50(1) 77-103.
- Schwarz-Franco, O. (2022). Necessarily Free: Why Teachers Must be Free. Studies in Philosophy and Education, 41(3), 325-343.
תפקיד עיקרי מחוץ לאקדמיה – משמשת בתפקיד מפמ"רית לימודי הפילוסופיה בבתי הספר התיכוניים – משרד החינוך