ישי מור, ד"ר
מרצה, ראש התוכנית לבינה מלאכותית וחינוך, יועץ הנשיאה לענייני בינה מלאכותית.
- בינה מלאכותית וחינוך
- טכנולוגיות בחינוך
- עיצוב למידה
- הוראת מתמטיקה ומדעים
- הוראת שפה
- הערכת מיזמים חינוכיים
- סטודיו לעיצוב למידה
- משחקים ולמידה
- למידה ניידת
- Filo, Y., Rabin, E., & Mor, Y. (2024). An Artificial Intelligence Competency Framework for Teachers and Students: Co-created With Teachers. European Journal of Open, Distance & E-Learning, 26(1).
- Canals, L., & Mor, Y. (2023). Towards a signature pedagogy for technology-enhanced task-based language teaching: Defining its design principles. ReCALL, 35(1), 4-18.
- Gil, E., Mor, Y., Dimitriadis, Y., & Köppe, C. (Eds.). (2022). Hybrid learning spaces. Berlin: Springer.
- Mor, Y., Ferguson, R., & Wasson, B. (2015). Learning design, teacher inquiry into student learning and learning analytics: A call for action. British Journal of Educational Technology, 46(2), 221-229.
- Mor, Y., & Winters, N. (2007). Design approaches in technology-enhanced learning. Interactive Learning Environments, 15(1), 61-75.
- FitzGerald, E., Ferguson, R., Adams, A., Gaved, M., Mor, Y., & Thomas, R. (2013). Augmented reality and mobile learning: the state of the art. International Journal of Mobile and Blended Learning (IJMBL), 5(4), 43-58.