כניסה

האחר הוא אני - כל אחד יחיד ומיוחד


שם פריט כל אחד יחיד ומיוחד
מחבר גזית, נעמי
מחבר שותף מרקפלד, יפעת
סוג פריט נושא מעובד, יחידת הוראה
תיאור היחידה עוסקת במתן כלים למחנך ליצירת גיבוש חברתי - כיתתי וקבלת השונה, בעזרת יצירות ספרותיות המלוות בשאלות לדיון, חשיבה והשוואה. היחידה פותחת במבוא המציג את מטרות היחידה: מודעות למגוון האנשים בחברה, השונים זה מזה בצורות ההתנהגות והרצונות, עידוד הקשבה לסביבה והתייחסות להערות, עידוד סובלנות וטיפוח ייחודו של כל אחד. בסוף היחידה הצעות לפעילות סיכום בדגש שפתי.
רשימת
היצירות ביחידה: הילד סתם/ יהונתן גפן ; הילד האדום / יהונתן גפן ; ג'ינג'י / מרים ילן שטקליס ; הילד הביישן / יהונתן  גפן ; יותר שיער מילד : משפטים שאנשים אומרים לבנים עם שיער ארוך / קלטו ולקטו: שגיא שובל ושי עבדי.
תחום / נושא חינוך חברתי וחנוך בלתי פורמלי
חינוך חברתי וחנוך בלתי פורמלי - זהות אישית
חינוך חברתי וחנוך בלתי פורמלי - חינוך חברתי בבית הספר
חינוך חברתי וחנוך בלתי פורמלי - חינוך לערכים
חינוך חברתי וחנוך בלתי פורמלי - מיומנויות חברתיות
כישורי חיים
כישורי חיים - התבגרות
כישורי חיים - התמודדות עם שינויים, עם מצבי לחץ ומשבר
כישורי חיים - יחסים בין-אישיים
כישורי חיים - פיתוח מודעות עצמית
כישורי שפה
לשון, הבעה והבנת הנקרא
לשון, הבעה והבנת הנקרא - הבנת טקסטים
לשון, הבעה והבנת הנקרא - הבעה אישית חווייתית
לשון, הבעה והבנת הנקרא - הבעה בכתב והבעה בעל-פה
לשון, הבעה והבנת הנקרא - שפה ושיח
מולדת חברה ואזרחות
מולדת חברה ואזרחות - אדם וחברה
מולדת חברה ואזרחות - היבט חברתי
שעת מחנך
כיתה כתה ה
כתה ו
כתה ז
כתה ח
כתה ט
מו"ל מכללת בית ברל, המרכז לתכנון לימודים
הערות היחידה מתאימה להוראה במסגרת הנושא השנתי של שנה"ל תשע"ד -  "האחר הוא אני"

 

 

תודה, הבקשה נשלחה.
מתעניינים בלימודים?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.