ספרים מדעיים
רונאל, נ',. חיימוב-אילי, ר'. (2009). בצל ההתמכרות, פגיעות ותקווה של מתבגרים שגדלו עם הורה מכור. הוצאת "אח" בע"מ.
מונוגרפיות ופרסומים אקדמיים אחרים
פינחסי, ב'. חיימוב-אילי, ר'. גולן, מ'. שפירו, ש'. (2008). דרור: מסגרת חוץ ביתית ייחודית לנוער הומולסבי. בתוך: חובב, מ'., מהל, ח'., גולן, מ' (עורכים). מסיכוי לסיכון: התערבויות טיפוליות בנוער עובר חוק ובצעירים במצוקה. ים: כרמל.
חיימוב-אילי, ר'. רונאל, נ'. (2004). תפיסת ההליך הפלילי בעיני נוער עובר חוק. בתוך: חובב, מ' (עורך). משטרת ישראל והנוער בראי הזמנים. צ'ריקובר מוציאים לאור בע"מ .343-364.
חיימוב, ר'. וולף, י'. (2003). עדות ראייה מצולמת ותפיסת עבריינות על ידי אסירים. בתוך: אדד, מ'., וולף, י' (עורכים). עבריינות וסטייה חברתית: היבטים עיונייים וביצועיים. רמת גן: הוצאת בר- אילן, 273-304.
מאמרים בכתבי עת שפיטים
Ronel, N., Haimoff-Ayali, R. (2010). Risk and resilience: The family experience of Adolescents with an addicted parent. Journal of Offender Therapy and Comparative Criminology, 54(3), 448-472. (IF=1.962).
מאמרים או פרקים בספרים מדעיים
Ben-Zvi, T., Haimoff-Ayali, R. (2015). The effect of “the good” and the self-centeredness barrier: Positive criminology in the lived reality of youth at risk, In: N. Ronel & D. Segev (Eds.), Positive Criminology: The good can overcome the bad. Milton Park, UK: Routledge, 32-51.
פרסומים אחרים
חיימוב, ר'. (1991). החוג לקולנוע בבתי הכלא איילון ומעשיהו. צוהר לבית הסוהר, 2. מחלקת חינוך, טיפול ושיקום, שירות בתי הסוהר, 57-61.
פרסומים בשיפוט
חיימוב אילי, ר' ופרסקו, ב' (2019). משתנים מנבאים של עמדות סטודנטים להוראה כלפי לימודי חובה בלשון.