כניסה
פרטי התקשרות
כתובת
שעות קבלה
טלפון
דואר אלקטרוני

תואר שני M.Ed בלקויות למידה: הערכה והתערבות חינוכית

עם תזה וללא תזה



ראש התכנית: ד"ר פנינה שביט pnina.shvit@beitberl.ac.il
ראש מסלול תזה: פרופ' מיכל שני

במהלך התואר תוכשרו כאנשי מקצוע מעולים, בעלי ידע תיאורטי, מחקרי ומעשי. תדעו להוביל תהליכי הוראה-למידה בבית הספר הרגיל ולתת מענה לימודי מותאם לתלמידים עם לקויות למידה והפרעות קשב בתחומים של קריאה, כתיבה, חשבון ובתחומים חברתיים רגשיים. 
בוגרי התכנית רוכשים ידע וכישורים המאפשרים להם להנחות תהליך של מיפוי, הערכה והתערבות חינוכית בכתה הטרוגנית ולתמוך באופן מקצועי במורים, בבתי הספר הרגילים אשר בכתתם משולבים תלמידים עם לקות למידה ו/או הפרעת קשב. 

הלימודים מקנים תואר שני (
M.Ed) בלקויות למידה: הערכה והתערבות חינוכית.
בנוסף לתואר שני, בוגרי התכנית זכאים לתעודת מת"ל - מעריך.ה ומקדם.ת תפקודי למידה, שתפקידו.ה ללוות את תהליכים שיש להם זיקה להתאמת ההוראה לתלמידים מתקשים ולהכלתם בבית הספר.

למי מיועדת התכנית?

התכנית מיועדת לבעלי תואר ראשון בתחומים הבאים: חינוך מיוחד, חינוך והוראה, פסיכולוגיה, ייעוץ חינוכי ומקצועות פארא-רפואיים, שהם גם בעלי תעודת הוראה וניסיון בעבודה חינוכית-טיפולית עם ילדים ונוער עם צרכים מיוחדים.

מטרות התכנית

  • הרחבת והעמקת הידע התיאורטי של סטודנטים בנושאי הערכת תלמידים עם קשיים שונים בלמידה.
  • פיתוח מומחיות מורים בהתערבות חינוכית מערכתית ופרטנית עם תלמידים עם ליקויי למידה וקשיי למידה במערכת החינוך הרגילה.
  • פיתוח תהליכי חקר בתחומים אלו.

היקף הלימודים לתואר שני בלקויות למידה M.Ed

הלימודים מתקיימים בהיקף כולל של 21 ש"ש. ביום ד', יום לימודים מלא, במשך שנתיים.


*הענקת התואר עם תזה מותנית באישור המועצה להשכלה גבוהה.

 
תודה, הבקשה נשלחה.
מתעניינים בלימודים?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
9121*
 
9121*