כניסה
פרטי התקשרות
כתובת
שעות קבלה
טלפון
דואר אלקטרוני

חיית שחם, ד"ר

haitsh@beitberl.ac.ilhttps://www.beitberl.ac.il/english/Lecturers/publishingimages/cahit-shaham.jpg
052-4213630

תפקידים במכללה

  • ראש היחידה להכשרת מורים ומחנכים (החל מ 2020)
  • ראש המרכז להוראת המתמטיקה (2012 - 2019)
  • ראש מסלול יסודי (2014 - 2020)
  • מרכזת אקדמיה-כיתה מכללתית
  • מתאמת תכנית חיים משותפים בפקולטה לחינוך

תחומי מחקר

  • ​הכשרת פרחי הוראה 
  • דידקטיקה של הוראת מתמטיקה
  • הדרכה פדגוגית
  • פילוסופיה של החינוך

קורסים

  • מתודיקה של הוראת המתמטיקה
  • הוראת חשבון א-ב
  • הוראה מכוונת לפרט
  • מתמטיקה בחיי יום יום
  • הוראה ולמידה בבית הספר היסודי

פרסומים

  • דהן, א', שחם, ח' ושורצקי, ח' (בדפוס)( 2019) . המתמחה בהוראה בשנתו הראשונה מנקודת מבט רפלקטיבית . רב גוונים.
  • שחם , ח' , גולמן, א' (2018) .קופסאות בריחה מתמטיות : תלמידים נלהבים בשיעור מתמטיקה – חלומה של מערכת החינוך. מספר חזק , גיליון מספר 29 , יולי.
  • נתן-יולזרי, ש', שחם ח', וג' כדורי (2017). צעדים ראשונים בשילוב רשתות חברתיות בהוראת התנ"ך – בחינת התנסות לאור הגישה הקונקטיביסטית. זמן חינוך. גליון 3. עמ' 89 – 115.
  • שחם, ח' ושורצקי, ח' (2016). פיתוח יצירתיות ומצוינות בגן הילדים. זמן החינוך - כתב עת לעיון ומחקר בחינוך, 2, 77- 96.
  • שחם, ח' ושורצקי, ח' (2016). חשיבה יצירתית במתמטיקה: עידודה וטיפוחה באמצעות פעילויות מגוונות. עלון דע-גן, 9. 98- 105
  • Shaham., H. (2013). The riddle as learning and educational tool. Creative   Education, 4(6), 388-395.
  • Shaham, H., & Levenberg, I. (2013) . The mathematical field tripe. International Journal of Learning & Development, 3(5), 53-55.
    Levenberg, I., & Shaham, H. (2014). Formulation of word problems in geometry by gifted pupils. Journal for the Education of the Young Scientist and Giftedness  (JEYSG), 2(2), 28-40.
  • Shaham, H., & Sofer, S. (2014). Attitudes of gifted and talented pupils  towards learning experiences and teaching methods at an enrichment center. International Journal of Learning and Development, 4(1), 132-145.
  • Shaham, H. (2018). Individual Instruction as Catalyst in the Transformation of Teaching. Chlidren and Teenagers, 1(1).
    DOI: http://dx.doi.org/10.22158/ct.v1n1p1 
  • Sarid, A., Haj-Yehia, K., Shacham, H. & Rigbi, A. (2019). Investigating the motivation to choose teaching as a career among Arab and Jewish teacher‐trainees. In Godel-Gaßner, R., Rémon, C., Frick, R., & Kreuzer, T. (Eds.), Der Faktor 'Geschlecht' als Thema in Forschung und Lehre )pp. 253-274). Ludwigsburger Hochschulschriften: Schneider Verlag Hohengehren
  • R.Zviel-Girshin, A. Lurie, H.Shaham ,(  (2020 "Robotics as a tool to enhance technological thinking in early childhood" accepted at Journal of Science Education and Technology (JOST)

תחומי עניין אקדמיים נוספים

  • ​חיים משותפים - לימוד משותף בין תרבויות 
  • תכנית הכשרה של המאטיץ בחינוך יסודי
  • שילוב הטכנולוגיה בחינוך

 
תודה, הבקשה נשלחה.
מתעניינים בלימודים?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
9121*
 
 
 
9121*