כניסה
פרטי התקשרות
כתובת
שעות קבלה
טלפון
דואר אלקטרוני

אינה בן-אורי, ד"ר

תפקידים במכללה

  • ​ראש התוכנית לתואר שני בייעוץ חינוכי
  • חברת ועדת האתיקה במחקר ברשות המחקר
  • חברת מועצת הפקולטה לחינוך
  • חוקרת בפרויקט המכללתי של האיחוד האירופאי ERASMUS

תחומי מחקר

  • ​חוללות עצמית של מורים
  • שילוב קריירה ומשפחה בקרב מורים והשתמעויות להכשרת מורים
  • מנהיגות בייעוץ החינוכי 
  • מורים חדשים

קורסים

  • ​ערכים ועקרונות בייעוץ החינוכי
  • מנהיגות בייעוץ החינוכי
  • סדנת הדרכה של סטאז'
  • סוגיות פסיכו-דידקטיות של גיל ההתבגרות

פרסומים

 
  • ​Tatar, M., Ben-Uri, I., & Horenczyk, G. (2011). Assimilation attitudes predict lower immigration-related self-efficacy among Israeli immigrant teachers, European Journal of Psychology of Education, 26, 247-255.
  • Ben-Uri, I. (2014). Teacher's Self-Efficacy Orientation – Possible implements in school-counselors' leadership, School-Counseling (Heb), 23, 55-68.
  • Ben-Uri, I. (2016). "Fatherhood in the Classroom": When Life as a Father meets the Teaching Profession, In M. Carmo (Ed.), Education Applications & Developments, 2nd ed. Lisbon: inScience Press.

 
תודה, הבקשה נשלחה.
מתעניינים בלימודים?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.