כניסה
פרטי התקשרות
כתובת
שעות קבלה
טלפון
דואר אלקטרוני

לינור הדר, פרופ'

תפקידים במכללה

ראש תוכנית תואר שני M.Ed בתכנון לימודים והערכה

תחומי מחקר

​מחקרי מתמקדים בחקר תוכניות לימודים ופדגוגיה. במסגרת זאת אני עוסקת בחקר מסמכי תוכניות לימודים, פדגוגיות אלטרנטיביות, פדגוגיות של למידה שיתופית, והתנסות פדגוגית ולמידה מקצועית של מורים ומורי מורים. תחום עניין מרכזי בהקשר זה הוא חקר החינוך לחשיבה. המחקר שלי בתחום מתמקד באופנים בהם מיושם החינוך לחשיבה בתוכניות לימודים ובהוראה. כחלק מכך אני עוסקת באתגרים של הטמעה מערכתית של חידושים פדגוגיים בבתי ספר ובמערכת החינוך בכלל.

קורסים

  • חושבים ויוצרים למידה
  • הוראה מאתגרת חשיבה
  • חקר החינוך האלטרנטיבי
  • חקר תכניות לימודים
  • חקר החינוך לחשיבה בבית הספר היסודי
  • סטטיסטיקה מתקדמת למ"א

פרסומים

  • Hadar, L. L. & Brody, D, L. (2017). Teacher Educators’ Professional Learning in Communities. Oxford, UK: Routlege.
  • Hadar, L.L., & Brody, D. L.  (2016). Talk about student learning: Promoting professional growth among teacher educators. Teaching and Teacher Education. 59 (2), 101-114. 

  • Oolbekkink-Marchand, H., Hadar, L. L., Smith, K., Helleve, I. & Ulvik, M. (2017). Teachers’ perceived professional space and their agency.  Teaching and Teacher Education, 62 (1) 37-46. 

  • Hadar, L. L., Hotam, Y. Kizel, A. (2017). No school is an Island: Negotiation between alternative education ideals and mainstream education- the case of Violin school. Pedagogy, Culture and Society, 26(1), 69-85. 
  • Hadar, L. L. (2017). Opportunities to learn: mathematics textbooks and students’ achievements. Studies in Educational Evaluation. 55, 153-166. 
  • Brody, D. L., & Hadar, L. L. (2018). Critical moments in the process of educational change: Understanding the dynamics of change among teacher educators. European Journal of Teacher education. 41(1), 50-65.  
  • Hadar, L. L. & Brody, D. (2018). Individual growth and institutional advancement: The in-house model for teacher educators’ professional learning. Teaching and Teacher education. 75, 105-115.
  • Hadar, L. L. & Lefcourt Ruby, T. (2019). Cognitive opportunities in textbooks:  The cases of grade four and eight textbooks in Israel. Mathematical thinking and learning, 21(1), 54-77. DOI:10.1080/10986065.2019.1564968
    IF (2017)=1.393, IF5=0.892; R=161/1262 (Q1): Education; V
  • Hadar,L.L. & Tirosh, M#. (2019). Creative Thinking in Mathematics Curriculum: An Analytic Framework. Thinking Skills and Creativity. 33, https://doi.org/10.1016/j.tsc.2019.100585

 
תודה, הבקשה נשלחה.
מתעניינים בלימודים?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
9121*
 
9121*