כניסה
פרטי התקשרות
כתובת
שעות קבלה
טלפון
דואר אלקטרוני

לורי גרינברגר, ד"ר

תפקידים במכללה

​מרצה, חוקרת בכירה, מדריכת פרקטיקום

תחומי מחקר

  • ​הכשרה אקדמית בייעוץ חינוכי
  • יהודים וערבים באקדמיה
  • עמדות כלפי אנשים עם לקויות ומוגבלויות: עמדות של סגל אקדמי, תלמידים, הורים 
  • טיפול וייעוץ פרטני ומשפחתי

קורסים

  • ​סדנת הדרכה לסטאז'
  • הכנה לתפקוד מקצועי בשדה: שילוב בין תיאוריה לפרקטיקה בייעוץ החינוכי
  • ייעוץ למשפחה, 
  • מיומנויות עבודה בצוות בין מקצועי
  • סדנה להכנת פרויקט גמר  יישומי
  • הריאיון המסייע וייעוץ פרטני 
  • מבוא לייעוץ חינוכי
  • סמינריון משפחתו של הילד עם הצרכים המיוחדים
  • מבוא לפסיכולוגיה
  • סדנת מיומנויות מתקדמות בייעוץ (ליועצים בפועל)

פרסומים נבחרים

גרינברגר, ל. (2002). תפיסת אבות ואימהות את מיקוד השליטה של ילדם עם ליקויי הלמידה. סחי"ש - סוגיות בחינוך מיוחד ובשיקום, 17 (1), 67-74.

גרינברגר, ל. ובן בשט, ו. (2009). תפיסת דימוי עצמי, דימוי גוף, פעילות גופנית ותזונה בקרב מתבגרות. בתנועה - כתב עת למדעי החינוך הגופני והספורט,  ט (2) , 217-239.

Shimoni, A. & Greenberger, L. (2014). School counselors deliver information about school counseling and their work: What professional message is conveyed? Professional School Counseling, 18 (1), 15-27

Greenberger, L. (2016). Faculty attitudes toward students with disabilities at an Israeli leading technology institute. Learning Disabilities: A Multidisciplinary Journal, 21(1), 1-13

גרינברגר, ל. ובן ישי-בארי, א. (אוגוסט 2016). למידה בקבוצה מרובת זהויות בהכשרה לייעוץ חינוכי: התנסות ותרומה לעבודת היועץ. דו"ח מחקר מכון מופ"ת.

Greenberger, L. & Bairey Ben-Ishay. (2019). What Arab and Jewish school counsellors remember from within-group diversity in academia and how it affects their work‏. In: Schlösser‏, A.M. A Psychoanalytic Exploration On Sameness and Otherness: Beyond Babel? Chapter 2 (pp.45-56). London : Routledge Pub. 

גרינברגר, ל. ובן ישי- בארי, א. (in press). "למידות מספסל הלימודים: מפגש יהודי- ערבי בהכשרה לייעוץ חינוכי". בתוך:  א. פאול -בנימין ור. ריינגולד מרחבים משותפים. תל אביב: הוצאת מופ"ת.

תחומי עניין אקדמיים נוספים

הנני בעלת תואר שלישי (Ph.D) בפסיכולוגיה התפתחותית, תואר שני (M.A) בייעוץ חינוכי וחינוך מיוחד. פסיכותרפיסטית בגישה אנליטית יונגיאנית ומוסמכת לטיפול משפחתי וזוגי. בעלת ניסיון במחקר, הדרכה וטיפול בארץ ובארה"ב. במשך כ-15 שנה עבדתי במגוון תפקידים במשרד החינוך בשרות הפסיכולוגי תחילה כיועצת ובהמשך בהדרכה בשרות הפסיכולוגי ייעוצי ובטיפול  בבתי ספר יהודים ובבית ספר יהודי-ערבי. כמו כן עבדתי במחלקה פסיכיאטרית פתוחה, במרכז לטיפול במשפחה ובמרכז טיפולי של משרד החינוך. 
כיום מרצה בכירה וחוקרת בלימודי התואר השני בייעוץ חינוכי ובלימודי מחקר והערכה במכללה האקדמית בית ברל. בעבר שימשתי כמדריכה קלינית בעבודה פרטנית עם משפחות בסמינר הקיבוצים. 
תחומי המחקר והעניין שלי משלבים בין חינוך מיוחד לייעוץ חינוכי ומתמקדים בעמדות כלפי אוכלוסיות מוחלשות (בעיקר נכויות ולקויות) ושילובן וכן בהכשרה אקדמית בלימודי ייעוץ חינוכי של יהודים וערבים הלומדים בכתה אחת. מחקרי עוסקים בהיבטים שונים של הכשרה לצד התפתחות מקצועית ופסיכותרפיה.

 
תודה, הבקשה נשלחה.
מתעניינים בלימודים?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.