כניסה
פרטי התקשרות
כתובת
שעות קבלה
טלפון
דואר אלקטרוני

אורית אלמוג, ד"ר

תפקידים במכללה

  • מנהלת מרכז הסימולציה
  • יו"ר מועצת הפקולטה לחינוך
  • ראש היחידה להכשרה להוראה

תחומי מחקר

  • מודלים לשילוב תלמידים עם צרכים מיוחדים
  • עמדות מורים כלפי שילוב תלמידים עם צרכים מיוחדים
  • סימולציה ככלי להכשרת מורים

קורסים

  • שונות בין לומדים בכיתה (בלמידה מרחוק)
  • שונות כאתגר חינוכי
  • מבוא לחינוך מיוחד
  • סמינריון חקר עמדות מורים כלפי שילוב תלמידים עם צרכים מיוחדים

פרסומים

  • אלמוג, א' ומילשטיין, א' (2014). תכנית חותם – מודל הכשרה "תוך תפקידית" on the job training. בטאון מופ"ת 53, 122-116.
  • אלמוג, א ולייזר, י' (2012). תפקידי היועצים החינוכיים והתערבויות ייעוציות לקידום השילוב של תלמידים עם צרכים מיוחדים בבית הספר הרגיל. בתוך: ג', אבישר,  י', לייזר וש' רייטר, (עורכים). שילובים: מערכות חינוך וחברה. 147-180. חיפה. אחווה.
  • אלמוג, א' ווגנר, ת' (2010). תכניות חלופיות בהכשרת אקדמאים להוראה. בטאון מופ"ת, 41, 25-21.

 

  •  Almog, O. (2008).Teachers' instructional behavior and the ways pupils with special needs function in the inclusive classroom. Insights on Learning Disabilities. 5 (1), 37-57.

תחומי עניין אקדמיים נוספים

  • מיומנויות תקשורת בין אישית בהוראה
  • הוראה ולמידה מרחוק
  • חינוך דיאלוגי
  • SEL - למידה רגשית-חברתית

 
תודה, הבקשה נשלחה.
מתעניינים בלימודים?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.