כניסה
פרטי התקשרות
כתובת
שעות קבלה
טלפון
דואר אלקטרוני

אורית גילור, ד"ר

תפקידים במכללה

  • ראש המרכז להוראה ולמידה
  • מרצה בכירה בחוג לחינוך מיוחד

תחומי מחקר

  • ​שילוב של ילדים עם מוגבלות במסגרות פורמליות ולא-פורמאליות
  • לקויות למידה
  • הוראת קריאה וכתיבה לתלמידים עם קשיים

קורסים

  • מבוא ללקות למידה 
  • ליקויי קריאה וכתיבה
  • שיטות התערבות וטיפול בקשיי קריאה וכתיבה
  • משפחה, קהילה ומערכת החינוך המיוחד
  • שונות כאתגר חינוכי

פרסומים

  • גילור, א' (2013). 'הוראה מותאמת' לרכישת מיומנויות השפה הכתובה. בתוך: ג' אבישר וש' רייטר (עורכות). שילובים: מהלכה למעשה. (עמ' 225- 257). חיפה: אחוה.
  • גילור, א', קליבנסקי, ח' וכפיר, ד' (2015). פעילויות פנאי של נוער עם מוגבלויות– תמונת מצב בישראל. מפגש לעבודה חינוכית-סוציאליתכ"ג (42), 61 – 79.
  • גילור, א' וכץ, מ'. (2017). מודל להסבר נכונותם של פרחי הוראה ללמד בכיתה משלבת. מגמות, נ"ב (1), 41- 63.
  • Gilor, O. & Katz, M. (2017). Teaching inclusive classes: What pre-service teachers in Israel think about their training. Journal of Cognitive Education and Psychology, 16(3), 293-303.
  • Gilor, O., Klibanski, H. & Kfir, D. (2017). Setting Policies regarding Leisure Activities for Youths with Disabilities: Who will Accept This Mission? World Leisure Journal, 59(3), 227-239. doi: 10.1080/16078055.2017.1345487

תחומי עניין אקדמיים נוספים

חינוך ביתי לילדים עם מוגבלות

קישורים

 
תודה, הבקשה נשלחה.
מתעניינים בלימודים?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
9121*
 
9121*