כניסה
פרטי התקשרות
כתובת
שעות קבלה
טלפון
דואר אלקטרוני

שרה זדונאיסקי ארליך, ד"ר

sara.zadunausky@beitberl.ac.il
שרה זדונאיסקי ארליך052-8081931​
מרצה בכירה

תחומי מחקר

  • חקר משתנים אשר מנבאים איכות טקסט כתוב בקרב ילדים בבית הספר היסודי
  • שיח עמיתים ושיח חינוכי מונחה גננת
  • עמדות של פרחי הוראה בהוראת הבנת הנקרא
  • עמודת אנשי טיפול בנושא של אוריינות לשונית בקרב אוכלוסיות שמראות התפתחות לא אופיינית

קורסים

  • רכישת שפת אם
  • התפתחות אופיינית ולא אופיינית של שפה
  • אוריינות לשונית בשפת אם (התפתחות פשה מאוחרת)
  • הנחיית של עבודות גמר
  • הנחייה בסדנאות קריאה לתלמידים מתקשים

פרסומים

  • Zadunaisky Ehrlich, S. and Blum-Kulka, S. (2010). Peer talk as a 'double opportunity space': The case of argumentative discourse. Discourse & Society, 21, 1-23. 
  • Zadunaisky Ehrlich, S. (2011). Argumentative discourse of kindergarten children: Features of peer talk and children-teacher talk. Journal of Research in Childhood Education, 25, 248 – 267.
  • Zadunaisky Ehrlich, S. and Blum kulka, S. (2014). "Now I said that Danny becomes Danny again". A multifaceted view of peer argumentative discourse in kindergarten children. In A. Cekaite, S., Blum-Kulka, V. Aukrust and E. Teubal (Eds). Children’s peer discourse and peer learning in first and second language, pp.23-41. Cambridge University Press.
  • Zadunaisky Ehrlich, S. (2017). Acts of distancing in conversational arguments in children's peer talk. Learning, Culture and Social interaction, 14, 12-23.
  • Zadunaisky Ehrlich, S. (2019). Paradigmatic literacy features in children’s argumentation in peer talk. Journal of Early Childhood Literacy, 19(2), 224-251.
  • Stavans, A., Seroussi, B., & Zadunaisky Ehrlich, S. (2019). Literacy-Related Abilities’ Effects on Argumentative Text Quality Structure. Journal of Literacy Research, 51(3), 315-335.
  • Zadunaisky Ehrlich, S., Stavans, A., Seroussi, B. (accepted). Predictors of spelling errors in expository texts written by Hebrew-speaking elementary school children. Revista Infancia, Educación y Aprendizaje.

תחומי עניין אקדמיים נוספים

  • ​מרצה ומפתחת חומרים בפרטייקט "סיפור לתמיד" בתחום של אוריינות הבית והמפשחה ביישובים נחלשים בישראל (מטעם האוניברסיטה העברית)
  • מרצה ומפתחת חומרים בפרוייקט "קשר" – להקניית שפה לילדים לקויי שמעה (תוכנית אב טיפוס לעבודה בשפה ותקשורת בחינוך המיוחד)  מטעם אוניברסיטת תל אביב ומשרד החינוך
  • התפתחות שפה ותקושורת מלידה  עד 3
  • הערכה וטיפול בילדים ובוגרים בהתפתחות לא אופיינית של שפה
  •  Emergent literacy in young children: Shared reading as a space for the development of dialogue and literacy skills. Project: Assisting Better Communication (ABC) project coordinated by Ilia State University and funded by European Commission under the scheme of ERASMUS + Capacity Building in the Field of Higher Education (CBHE).

 
תודה, הבקשה נשלחה.
מתעניינים בלימודים?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.