מחקר ופיתוח אקדמי

במסגרת פעילותו, מקדם המרכז בברכה חוקרים משדה החינוך והאקדמיה, לבסס את מחקריהם על הלימודים המתקיימים במסגרתו ועל ההתנסות החינוכית של תלמידי המרכז ובוגריו.

פרסומים אקדמיים

  • מאמר על ההכשרה הייחודית להוראה במסגרת בית המדרש למורי עם:
    פאוקר, א. וקליגר, א. (2014). התנסות מודרכת של בוגרי תנועות הנוער ב"בית המדרש למורי עם" במכללה האקדמית בית ברל – תכנית ייחודית להכשרה להוראה. בימת דיון, 53 (אוגוסט), 108-103. לחצו כאן
  • מאמר על שיתוף הפעולה בין המכללה האקדמית בית ברל לבית תנועה חברתית (דרור ישראל) לבין בתי ספר בקהילה כדי להכשיר מורים להוראה המשלבת חינוך בקהילה:
    Pauker, A., & Klieger, A. (2016). A Collaboration of Three Organizations: Adjusting the Professional Development School Model in Preparing Community Teachers. In J. J, Slater, R, Ravid, & R. M, Reardon (Eds.), Building and Maintaining Collaborative Communities: Schools, University, and Community Organizations (19-31). Chalotte, NC: Information Age Publishing:
    http://www.infoagepub.com/products/Building-and-Maintaining-Collaborative-Communities
  • מאמר העוסק בתפקיד הייחודי "עמד"ה" – עוזר המד"פ שפותח במרכז בובר לחינוך דאילוגי כחלק מהתאמת הכשרת המורים והמחנכים לרוח המרכז:
    Klieger, A., & Pauker, A. (2020). Teacher Training for Social Responsibility: A New Mentoring Role in the Training of Community Teachers. Mentoring & Tutoring: Partnership in Learning. DOI: 10.1080/13611267.2020.1736771
  • מחקר אודות קורס למידה משמעותית – שיתוף פעולה בין המסלול לחינוך בלתי-פורמלי לבית המדרש למורי-עם (מסגרת הלמידה שקדמה למרכז בובר)
    היוש,ט. שמואלביץ,ר. למידה אקדמית 'משחררת': תיאוריה ומעשה. סוגיות חברתיות בישראל, 23 (קיץ 2019), 87 – 122. לחצו כאן
עוגיות

אתר זה משתמש בעוגיות כדי לשפר את הפונקציונליות של האתר, לספק לך חוויית גלישה טובה יותר ולאפשר לשותפים שלנו לפרסם לך.

מידע המפרט על השימוש בעוגיות באתר זה וכיצד ניתן לדחות אותם, ניתן לצפות במדיניות העוגיות שלנו.

על ידי שימוש באתר זה או לחיצה על "אני מסכים", אתה מסכים לשימוש בעוגיות.