התמונות שבאלבום-פעילות לסוף שנה

התמונות שבאלבום

מספר מדף 370.11 עמי
שם פריט התמונות שבאלבום-פעילות לסוף שנה
מחבר עמית, אבריאלה
מחבר שותף לחמן, חיה
קרני, כרמלה
סוג פריט נושא מעובד, יחידת הוראה
תיאור בחוברת תכנית להובלת תהליכי סיום ופרידה במסגרות חינוך פורמאליות ובלתי פורמאליות. התכנית נותנת בידי מורים ומדריכים הצעות, פעילויות ורעיונות בליווי שיקולי דעת שיאפשרו למורים להתאים ולסגל את התכנים לאוכלוסיות מגוונות.התכנית בנויה סביב שלושה יסודות מארגנים: מושג (סיום ), תהליך (תיעוד המהלכים והפעילויות לקראת סיום), ערך (טיפוח כישורי חיים). הכנת אלבום מהווה גם סיפור מסגרת וגם תוצר.
תחום / נושא חינוך חברתי וחנוך בלתי פורמלי
חינוך חברתי וחנוך בלתי פורמלי – הכשרת מדריכים
חינוך חברתי וחנוך בלתי פורמלי – חינוך חברתי בבית הספר
חינוך חברתי וחנוך בלתי פורמלי – חינוך לערכים
חינוך חברתי וחנוך בלתי פורמלי – מרכזים קהילתיים
חינוך חברתי וחנוך בלתי פורמלי – מתודיקה של הדרכה
חינוך חברתי וחנוך בלתי פורמלי – תנועות נוער
כישורי חיים
כישורי חיים – התמודדות עם שינויים, עם מצבי לחץ ומשבר
כישורי חיים – יחסים בין-אישיים
כישורי חיים – פיתוח מודעות עצמית
פדגוגיה, דידקטיקה והדרכה
פדגוגיה, דידקטיקה והדרכה – ארגון הוראה/למידה
פדגוגיה, דידקטיקה והדרכה – ארגון תכנים
פדגוגיה, דידקטיקה והדרכה – דיון ושאילת שאלות
פדגוגיה, דידקטיקה והדרכה – חקר וגילוי
פדגוגיה, דידקטיקה והדרכה – טיפוח חשיבה
פדגוגיה, דידקטיקה והדרכה – כיתה הטרוגנית
פדגוגיה, דידקטיקה והדרכה – למידה שיתופית
פדגוגיה, דידקטיקה והדרכה – מטרות ורציונל
פדגוגיה, דידקטיקה והדרכה – מיומנויות הוראה/למידה
פדגוגיה, דידקטיקה והדרכה – סביבת הוראה/למידה
פדגוגיה, דידקטיקה והדרכה – שלוב מחשב ומדיה בהוראה
כיתה כתה א
כתה ב
כתה ג
כתה ד
כתה ה
כתה ו
כתה ז
כתה ח
כתה ט
כולל ביבליוגרפיה
מו"ל מכללת בית ברל, המרכז לתכנון לימודים
מקום הוצאה מכללת בית ברל
עמודים 41 ע'
שנה עברית תשסד
שנה לועזית שנה לועזית
מרכז/מכללה מרכז תכנון לימודים – מכללת בית ברל
הערות הערכה פותחה על ידי צוות המרכז לתכנון לימודים.
מספר אלף 364984

 

Cookies

This website use cookies to improve site functionality, provide you with a better browsing experience, and to enable our partners to advertise to you.

Detailed information on the use of cookies on this Site, and how you can decline them, is provided in our cookie policy.

By using this Site or clicking on "I agree", you consent to the use of cookies.