מרצים מצטיינים לשנת הלימודים תשע"ב

א. מרצה מצטיינת מכללתית – ד"ר ליאורה גרילק מבית הספר לחינוך
ב. מצטיינת ביה"ס לחינוך – ד"ר יעקובי טלי
ג. מצטיין המכון האקדמי הערבי לחינוך – ד"ר עבוד אליאס
ד. מצטיין ביה"ס לחברה ולממשל – ד"ר שמעוני דוד
ה. מצטיין ביה"ס לאמנות – המדרשה – ד"ר רועי רוזן
ו. מרצה מתוקשב מצטיין – ד"ר ענת רימון אור מביה"ס לאמנות – המדרשה

נתוני רקע על המרצים המצטיינים

  1.  מצטיינת כלל מכללתית: ד"ר גרילק ליאורה, עובדת במכללה משנת 1997, מלמדת בחוג ללשון ובלימודי עזר בלשון. ממשובי הסטודנטים: מרצה בעלת ידע נרחב, הקורסים מעוררי מחשבה ותורמים רבות. מרצה מעולה/נדירה/מדהימה/למופת, משכמה ומעלה, בולטת במתודות ההוראה ובהכנה לשיעורים. מרצה קשובה, לבבית ועניינית, איכפתית, סבלנית ועם חוש הומור.
  2. מצטיינת בית הספר לחינוך: ד"ר טלי יעקובי, עובדת במכללה משנת 2000, מלמדת בחוג למדעי הטבע. ממשובי הסטודנטים: מרצה מעולה, מחויבת, יסודית בעלת ידע נרחב. מעבירה את החומר בצורה מעניינת וברורה תורמת לפיתוח חשיבה. משקיעה ומהווה דוגמה למסירות של אשת הוראה.
  3. מצטיין המכון האקדמי הערבי לחינוך: ד"ר עבוד אליאס, עובד במכללה משנת 1991, ראש החוג למתמטיקה ומורה בחוג.
  4. מצטיין ביה"ס לחברה ולממשל: ד"ר דוד שמעוני, עובד במכללה משנת 2007, מלמד בתכניות לקרימינולוגיה ואכיפת החוק ובמינהל ציבורי. משובי הסטודנטים: מרצה מעורר עניין וחשיבה. מרתק, החומר מאורגן, מזמן עבודת חשיבה בקבוצות. סבלני, נעים הליכות, קשוב ומראה נכונות להתחשבות בסטודנטים.
  5. מצטיין בית הספר לאמנות – המדרשה: רועי רוזן, יעובד במכללה משנת 1996 ראש התכנית ללימודי המשך במדרשה ומלמד בתכנית ובמדרשה. רועי רוזן, אמן, תיאורטיקן וסופר. נמנה על האמנים והכותבים המרכזיים והמשפיעים בארץ וזוכה גם להכרה בינלאומית נרחבת. כמרצה מתאפיין רוזן בבקיאות בנושאים ובתאוריות קאנוניים, כמו גם בטריטוריות של תרבות שוליים, מוסיקת אוונגארד, וקולנוע עצמאי. הוא פרשן מבריק ומקורי של עבודות סטודנטים, ואחראי על הצבת רף אקדמי גבוה במיוחד במדרשה.
  6. מרצה מתוקשב מצטיין: ד"ר ענת רימון אור מבית הספר לאמנות – המדרשה, עובדת במכללה משנת 2001, מלמדת במדרשה בחוג לחינוך. נימוקי הבחירה: בשל יוזמתה בפיתוח אתרים ושילובם בהוראת הפילוסופיה של החינוך והחינוך לאומנות תוך שימוש במגוון כלים בענן ורשתות חברתיות. ענת נתפסת במדרשה כחוד חנית בהוראה מתוקשבת ועשתה מהלך פדגוגי משמעותי בהתמודדות עם קשיים של סטודנטים באמצעות מתן מענה מתוקשב לצרכים שבדרך כלל לא באים לידי פתרון באופן זה. ציטוט מדברי הסטודנטים: "השיעורים המשלבים טכנולוגיה היו מרתקים ומעוררי השראה".
עוגיות

אתר זה משתמש בעוגיות כדי לשפר את הפונקציונליות של האתר, לספק לך חוויית גלישה טובה יותר ולאפשר לשותפים שלנו לפרסם לך.

מידע המפרט על השימוש בעוגיות באתר זה וכיצד ניתן לדחות אותם, ניתן לצפות במדיניות העוגיות שלנו.

על ידי שימוש באתר זה או לחיצה על "אני מסכים", אתה מסכים לשימוש בעוגיות.