מאמר בכתב עת - APA 7
שם משפחה, אות ראשונה בשם פרטי של המחבר (שנה). שם המאמר בגופן רגיל. שם כתב העת בגופן נטוי/מודגש. מס' כרך בגופן נטוי/ מודגש (מס' גיליון), עמודים.
ציטוט בתוך הטקסט
(אראל-ברודסקי, 2012)
אראל-ברודסקי (2012)
מבנה הציטוט
- שם כתב העת: גופן נטוי או: גופן מודגש.
- מספר כרך: בגופן נטוי או: גופן מודגש.
- מספר גיליון: בסוגריים וגופן רגיל, ללא רווח אחרי מס' הכרך.
- 2(4) או: 2(4)
- יש להוסיף את המספור בלבד – מימין לשמאל.
- 196-185; ולא: עמ' 185-196.
- אין להוסיף את שם מאגר המידע או כתובת URL של המאמר.
Aharony, N., Julien, H., & Nadel-Kritz, N. (2020). Survey of information literacy instructional practices in academic libraries. Journal of Librarianship and Information Science, 52(4), 964-971. https://doi.org/10.1177/09610006198917
ציטוט בתוך הטקסט
מבנה הציטוט
שם המאמר
- גופן רגיל, אין להוסיף מרכאות " "
- אות ראשונה גדולה, במילה הראשונה Capital letter
- תת-כותר: לאחר סימן נקודותיים. אות ראשונה גדולה, במילה הראשונה
- יתרת האותיות בשם המאמר – באותיות קטנות Lowercase
- אין להוסיף .pp לפני מספר העמודים.
שם כתב העת
- גופן נטוי. אין להוסיף מרכאות " "
- כל מילה תופיע באות גדולה Capital letter
- אין להוסיף את שם המאגר או קישור למאגר המידע
- יש להוסיף DOI בפורמט של כתובת אינטרנט https://doi.org/10.1177/0961000619891762
- DOI יופיע בסוף ציטוט המאמר, ללא נקודה בסופו.
על פי הנחיות APA 7, יש להוסיף DOI למקורות ברשימה הביבליוגרפית. אם לא קיים או לא אותר DOI, יש להוסיף את הציטוט עם פרטי המאמר בלבד. הנחיה זו אינה חלה על מקורות בעברית, שכן הם אינם חלק ממערכת DOI.
DOI (Digital Object Identifier) הוא מזהה דיגיטלי לכל אובייקט (פרסום אקדמי), פיזי או דיגיטלי. הוא בנוי משני חלקים: תחילית וסיומת, המופרדים על ידי קו נטוי (/). התחילית מזהה את הגוף המנפיק (doi.org), בעוד שהסיומת מזהה את האובייקט הספציפי (לדוגמה: 10.1000/182). DOI נרשם ככתובת URL המהווה קישור קבוע חד-ערכי למקור, לדוגמה: https://doi.org/10.1000/182.
מתוך: DOI Foundation-identifier.
קיצור DOI ארוך?
על פי הנחיות APA 7, אין חובה לקצר DOI ארוך, אך קיצורו עשוי לשפר את נראות ההפניות ולהפוך אותן לנגישות יותר ברשימה הביבליוגרפית.
הנחיות בפוסט: איך לקצר DOI ארוך למקורות באנגלית?
Cookies
This website use cookies to improve site functionality, provide you with a better browsing experience, and to enable our partners to advertise to you.
Detailed information on the use of cookies on this Site, and how you can decline them, is provided in our cookie policy.
By using this Site or clicking on "I agree", you consent to the use of cookies.