רישום מקוון לסדנאות סטאז' במכון האקדמי הערבי לחינוך

מיהם הזכאים לרישום לסדנאות סטאז'?

1. סטודנטים לתואר ראשון, מסיימי שנה ג, שסיימו בהצלחה חובותיהם משנים קודמות בהיקף של 80% לפחות מכלל חובותיהם לתואר, כולל חובות ההתנסות של שנים א-ג, עזרה ראשונה, ביטחון ובטיחות וזהירות בדרכים.
2. סטודנטים במסלול להכשרת אקדמאים להוראה שסיימו את לימודי שנה א (שני סמסטרים מלאים) כולל התנסות וסמינריון מלווה התנסות.

בחירת הסדנה

בחרו מתוך ההיצע המוצג בקישורים המצורפים את הסדנה המתאימה לכם לפי המסגרת, בחינוך הבלתי פורמלי, בית הספר, הגן בהם תעבדו.
דוגמאות:
  • אם הוכשרתם לחינוך מיוחד והתקבלתם לעבודה בחינוך המיוחד בחרו בסדנה לחינוך המיוחד.
  • אם הוכשרתם לגיל הרך (0-3 / כתות א-ב) והתקבלתם לעבודה בגיל הרך (גנים או בכיתות א-ב) בחרו בסדנה לגיל הרך.
  • אם הוכשרתם למדעים מדויקים (מתמטיקה, טבע, מחשבים) והתקבלתם לעבודה בבית ספר יסודי או על יסודי בחרו בסדנה למדעים מדויקים.
  • אם הוכשרתם לשפות (אנגלית, עברית וערבית) והתקבלתם לעבודה בבית ספר יסודי או על יסודי בחרו בסדנה לשפות.
  • אם הוכשרתם לשפות (אנגלית, עברית וערבית) + היסטוריה והתקבלתם לעבודה בבית ספר יסודי או על יסודי בחרו בסדנה לשפות.

הרשמה

פירוט התשלום עבור סדנאות הסטאז' יופיע ברישום המקוון, אם הנך חייב בתשלום.
בנוסף לתשלום הסטאז' ישנם תשלומים נוספים כגון דמי רישום ואגרות.
מי שיירשם ויימצא כלא זכאי לשנת סטאז', יוסר מרשימת הסדנאות.
סטודנט שלא ישלם שכר לימוד ייגרע מרשימת המתמחים.

סדנאות הסטאז' - ימים ושעות

מנחה שעה יום חדר סדנה קוד התמחות
ד"ר זיאד אבו חמד 16:15 – 17:45 ראשון דקל 407/1 חינוך מיוחד 800-21
ד"ר ויסאם בשארה 16:15 – 17:45 ראשון ורד 603/103 מעורבת 800-22
ד"ר הישאם ג'ובראן 16:15 – 17:45 חמישי ורד 602/107 מעורבת 800-23
ד"ר אתאר חאג יחיא 16:15 – 17:45 חמישי ורד 602/2 מעורבת – בתי ספר יהודיים 800-24

תמיכה ברישום

בענייני רישום נא לפנות לטלפון 09-7473150 או לכתובת המייל salwab@beitberl.ac.il

Cookies

This website use cookies to improve site functionality, provide you with a better browsing experience, and to enable our partners to advertise to you.

Detailed information on the use of cookies on this Site, and how you can decline them, is provided in our cookie policy.

By using this Site or clicking on "I agree", you consent to the use of cookies.